- Wysokość [mm]: 7,00
- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 48,00
- Średnica zewnętrzna [mm]: 62,00
- Rodzaj gwintu: Gwint zmienny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S W
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CORTECO | 12015555B |
ELRING | 228.480 |
GOETM | 50-319628-00 |
HYUNDAI | 4745139000 |
VAG | 02J409189A |
VAG | 02J409189E |
VAG | 084409189B |
AUDI
|
CADILLAC
|
FIAT
|
FORD
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
SEAT
|
SKODA
|
TOYOTA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Payen to firma z bogatą historią, która pojawiła się na rynku już w 1908 roku. Przedsiębiorstwo jest jednym ze światowych liderów w produkcji uszczelnień samochodowych. Firma posiada w ofercie wszystkie istotne uszczelki wykorzystywane w samochodach osobowych, użytkowych i ciężarowych, a także w maszynach przemysłowych i pojazdach rolniczych. Części samochodowe Payen to m.in. uszczelki silnikowe dostosowane do najnowocześniejszych jednostek napędowych. Auto części Payen to także elementy gumowo-metalowe niezbędne do uszczelnienia układów skrzyni biegów, zawieszenia czy układu wydechowego. Producent posiada w swojej ofercie również śruby głowicy cylindra, a także rozmaite, kompletne zestawy naprawcze.
Payen jest dzisiaj marką należącą do międzynarodowej korporacji Federal-Mogul. Dzięki temu uszczelki Payen docierają do najdalszych zakątków świata. Producenci samochodowi chętnie korzystają z auto części Payen podczas pierwszego montażu, doceniając efektywność i trwałość uszczelek i innych produktów tej marki. Jednak oferta producenta to także części zamienne Payen. Części samochodowe Payen są stale udoskonalane w nowoczesnych laboratoriach badawczych, w które inwestuje Federal-Mogul.