Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów OEM 085311113

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
085311113

Wyprzedaż

Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów OEM 085311113
  • Pierscień uszczelniający wału skrzyni biegów OEM 085311113 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny - 1 szt. do Wysyłki OD RĘKI!
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
83,00 zł
-45%
45,49 zł
w tym 23% VAT
Ostatnia sztuka - kolejne w cenie 83,00 zł
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:
21,8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:
35
Wysokość 1 [mm]:
7
Materiał:
ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu:
Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:
Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Uszczelki 085311113 firmy OEM

Parametry:
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 21,8
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 35
  • Wysokość 1 [mm]: 7
  • Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
  • Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
  • Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 085311113 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKRON-MALÒ 11636RDAC
AUDI 084311113
AUDI 085311113
ELRING 191.320
FEBI 43420
HUTCHINSON 702727
SEAT 084311113
SEAT 085311113
SKODA 084311113
SKODA 085311113
SWAG 30 94 3420
VW 084311113
VW 085311113

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Uszczelki 085311113 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

CADILLAC

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Uszczelki

Uszczelniacze skrzyni biegów to przede wszystkim gumowe uszczelki, które obowiązkowo powinny być zamontowane w strategicznych częściach skrzyni biegów. Powstrzymują one wycieki oleju, zapobiegając utracie sprawności przez ten podzespół. Olej w skrzyni biegów jest niezbędny dla minimalizowania siły tarcia, zachodzącej pomiędzy poszczególnymi elementami. Innymi słowy, dzięki niemu zmiana biegów zachodzi płynnie. Co więcej, brak oleju lub jego niedostatek szybko spowodowałby uszkodzenie skrzyni biegów. Natomiast wyciekając poza układ, olej mógłby zaszkodzić innym podzespołom.

Standardowe uszczelki montuje się między innymi w okolicach wału skrzyni biegów, jak również wałka głównego półosi czy wybieraka. Warto zaznaczyć, że poza klasycznymi uszczelniaczami gumowymi, występują również specjalne preparaty chemiczne. Jest to nowoczesne rozwiązanie, do którego nie każdy jest już przekonany. Niemniej jednak dobrej jakości uszczelniacz tego typu mogą z powodzeniem zastępować przynajmniej niektóre standardowe uszczelki.

Pojawienie się wycieków ze skrzyni biegów lub z jej okolic oznacza, że uszczelniacze nie działają prawidłowo. Zważając na niebezpieczeństwo, jakie niosą za sobą wycieki oleju ze skrzyni biegów, należy jak najszybciej podjąć interwencję. Niemal zawsze jest nią wymiana uszczelnienia. W niektórych miejscach wymiana jest prosta i nie zabiera wiele czasu, zatem bez trudu można ją wykonać samodzielnie. W przypadku części uszczelek konieczny jest demontaż skrzyni biegów, co be wątpienia wymaga już dosyć zaawansowanej wiedzy w dziedzinie motoryzacji. Warto pamiętać, że uszczelnienie decyduje o sprawności funkcjonowania skrzyni biegów oraz zapobiega uszkodzeniu sąsiednich podzespołów. Warto zatem wybierać tylko najlepszej jakości uszczelnienie, które nie zawiedzie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze