- Szerokość [mm]: 19,0
- Grubość [mm]: 18,5
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 31,0
- Materiał: Guma / metal
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,020
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21901 |
4U | FT-SB-00370 |
A.B.S. | 270351 |
AKRON-MALÒ | 15054 |
AKRON-MALÒ | 15055 |
ALFA | 60806408 |
ALFA | 7601642 |
Aslyx | AS-200889 |
BIRTH | 4359 |
BIRTH | 5166/C |
BSG | BSG 25-310-051 |
CORTECO | 49400256 |
CORTECO | 49401307 |
DLZ | ST-BUH-SL1502-1 |
DYS | 30-62633 |
FAG | 819 0206 10 |
FARE SA | F0114F |
FARE-MX | F0114F |
FEBI | 12062 |
FIAT | 60806408 |
FIAT | 7601642 |
FORMPART | 1408001 |
FORTUNE LI | FZ9494 |
GOOM | RS-0010 |
HART | 422 719 |
HUTCHINSON | 590048 |
IMPERGOM | 27282 |
IMPERGOM | 27283/1 |
KAUTEK | FI-BS124 |
KLAXCAR | 47043z |
KRAFTVOLL | 13040152 |
LANCIA | 60806408 |
LANCIA | 7601642 |
MEHA AUTOM | MH17078 |
METALCAUCH | 02637 |
METZGER | 53019618 |
MI.R.A. | 37/1432 |
MOOG | AL-SB-1233 |
OCAP | 0181142-K |
OCAP | 0181304-K |
OCAP | 0181314-K |
OCAP | 0181648-K |
OCAP | 1215243 |
PLYOM | P010912 |
QH TALBROS | EM2684 |
QUINTON HA | EMB2684 |
RAPRO | R57015 |
RAPRO | R57993 |
RIW | FI4002 |
RODRUNNER | LS-F-411 |
RUV | 985869 |
SIDEM | 835804 |
SPIDAN CHA | 410372 |
STC | T402637 |
Storm | F0114F |
TALOSA | 50-00577 |
TEDGUM | 00217595 |
TEKNOROT | F-411 |
TREVI | TRTT2001 |
TRICLO | 783396 |
UCEL | 30375 |
UNIGOM | 390099 |
VEMA | 1747 |
WILMINK | WG2291500 |
WILMINK | WG2292456 |
WOLVER | SP400570 |
YTT | Y5010 |
alp | ALP-000889 |
ALFA ROMEO
|
FIAT
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.