- Grubość [mm]: 22,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 54,5
- Materiał: Blacha stalowa
- Powierzchnia: Ocynkowany
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,030
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 52359 |
AKRON-MALÒ | 906P |
AUTOMEGA | 110010910 |
Aslyx | AS-202287 |
BTA | 471G0248BTA |
CAUTEX | 081092 |
CAUTEX | 951017 |
DAKAtec | 30804 |
FARE SA | 11643 |
FARE SA | 29324 |
FARE-MX | 11643 |
FARE-MX | 29324 |
FEBI | 29854 |
FORD USA | 89FB1248AA |
FORD USA | 89FB1248AB |
FORD USA | 89FB1248AC |
FORD | 1 103 509 |
FORD | 1 206 923 |
FORD | 1 654 113 |
GOOM | WHS-0002 |
LYNXAUTO | WB-1176 |
MAXGEAR | 28-0419 |
MAZDA | 1E00-26-071 |
MAZDA | 1E01-26-071 |
MAZDA | DD32-26-071 |
METALCAUCH | 04849 |
METALCAUCH | 41431 |
MI.R.A. | 29/1722 |
PLYOM | P081092 |
PLYOM | P951017 |
QUICKBRAKE | 9829 |
QUICKBRAKE | 9829K |
STC | T404849 |
STC | T441431 |
VEMA | 2192 |
alp | ALP-002286 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łożysko koła to podzespół piasty koła samochodowego, który jest zarazem podstawowym elementem każdego auta. To dzięki tym elementom możliwy jest płynny ruch koła samochodowego. Łożyska kół to niestety podzespoły, które z czasem ulegają procesowi eksploatacji. Kierowcy nie pozostaje wówczas nic innego, jak ich wymiana na nowe.
Łożyska kół to elementy stosunkowo trwałe. Pierwsze symptomy zużycia to dopiero przebiegi rzędu 150 tys. kilometrów lub więcej. Wiele zależeć będzie nadal od jakości użytych podzespołów na wyposażeniu fabrycznym pojazdu, stylu jazdy kierowcy oraz ogólnych warunków eksploatacji samochodu.
Typowymi objawami zużytych, wyeksploatowanych łożysk kół, będą m.in. szumy, pochodzące z okolic kół podczas jazdy samochodem. By potwierdzić usterkę, najlepiej umieścić samochód na podnośniku i sprawdzić, czy na kole znajdują się luzy. Do przedwczesnego zużycia dochodzi z reguły na skutek nadmiernego nacisku wywieranego na łożyska kół podczas agresywnej jazdy, w trakcie dynamicznego pokonywania nierównych nawierzchni a także w przypadku zbyt dużego i częstego obciążania samochodu.
Wymiany łożysk kół najlepiej nigdy nie bagatelizować i nie odkładać w czasie. Całkowite uszkodzenie łożyska może bowiem doprowadzić do kompletnego zablokowania się koła. To bardzo niebezpieczna sytuacja, która może skutkować groźnym wypadkiem. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym – głównie z racji tego, że nowe łożysko powinno być zamontowane przy pomocy prasy, by uzyskać równe przyłożenie sił.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.