- Otwór - śr. 1 [mm]: 22,20
- Otwór o śr. 2 [mm]: 15,87
- Materiał: Żeliwo
- Wymiar gwintu: 10 x 1 (2)
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 89334 |
APEC | MCY320 |
ATE | 03.2022-0109.3 |
ATE | 03.2022-0112.3 |
BENDIX | 132277B |
BENDIX | 9613044 |
BENDIX | 961344 |
BOSCH | 0986480454 |
BRAKE ENG | MC1394BE |
BREMBO | M86001 |
CIFAM | 202-048 |
DELPHI | LM40112 |
EIS | E98174 |
FERODO | FHM501 |
FIRST LINE | FBM4280 |
FRITECH | PF064 |
FTE | H1585501 |
FTE | H1585502 |
FTE | S5404 |
GIRLING | 4006458 |
MAG | BSM0076 |
METELLI | 05-0048 |
MGA | MC2228 |
NK | 824804 |
NUOVA TECN | 5228 |
SAMKO | P16678 |
TRUSTING | PF064 |
TRW | 32966817 |
TRW | 64034064 |
TRW | PMB100 |
TRW | PMH458 |
UNI | GMC636 |
UNIPART | GMC636 |
VILLAR | 6212871 |
VOLVO | 1205894 |
VOLVO | 12058947 |
VOLVO | 1221714 |
VOLVO | 12217147 |
VOLVO | 1330800 |
VOLVO | 13308002 |
VOLVO | 8111006 |
VOLVO | 81110060 |
WAGNER | F108065 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.