- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem
- Rodzaj paliwa: Olej napędowy
- Napięcie [V]: 12
- Masa [g]: 500
- Cisnienie [bar]: 2
- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10767PK |
ALFA | 46512837 |
ALFA | 46545426 |
ALFA | 46742146 |
ALFA | 46765167 |
ALFA | 46807824 |
ALFA | 60628083 |
ALFA | 60664013 |
ALFA | 60664014 |
ALFA | 60664024 |
ALFA | 60664055 |
ALFA | 60667034 |
ALFA | 60667035 |
ALFA | 60670834 |
ALFA | 60678456 |
ALFA | 60678457 |
ALFA | 60814889 |
ALFA | 60815142 |
ALFA | 60815491 |
ALFA | 60815657 |
ALFA | 60816100 |
BOSCH | 0 580 303 001 |
BOSCH | 0 580 303 002 |
BOSCH | 0 580 303 003 |
BOSCH | 0 580 303 010 |
BOSCH | 0 580 303 012 |
BOSCH | 0 580 303 013 |
BOSCH | 0 580 303 014 |
BOSCH | 0 580 303 015 |
BOSCH | 0 580 303 016 |
BOSCH | 0 580 303 028 |
BOSCH | 0 580 303 035 |
BOSCH | 0 580 303 046 |
BOSCH | 0 580 303 061 |
CITRO | 1525-S2 |
DELPHI | FE049312B1 |
FIAT | 1328162080 |
FIAT | 1341606080 |
FIAT | 46512837 |
FIAT | 46545426 |
FIAT | 46742146 |
FIAT | 46760848 |
FIAT | 46765167 |
FIAT | 46807824 |
FIAT | 51755697 |
FIAT | 60628083 |
FIAT | 60628994 |
FIAT | 60664013 |
FIAT | 60664014 |
FIAT | 60664024 |
FIAT | 60664055 |
FIAT | 60667034 |
FIAT | 60667035 |
FIAT | 60670834 |
FIAT | 60678456 |
FIAT | 60678457 |
FIAT | 60814889 |
FIAT | 60815142 |
FIAT | 60815491 |
FIAT | 60815657 |
FIAT | 60816100 |
LANCIA | 46512837 |
LANCIA | 46545426 |
LANCIA | 46742146 |
LANCIA | 46765167 |
LANCIA | 46807824 |
LANCIA | 60628083 |
LANCIA | 60628994 |
LANCIA | 60664013 |
LANCIA | 60664014 |
LANCIA | 60664024 |
LANCIA | 60664055 |
LANCIA | 60667034 |
LANCIA | 60667035 |
LANCIA | 60670834 |
LANCIA | 60678456 |
LANCIA | 60678457 |
LANCIA | 60814889 |
LANCIA | 60815142 |
LANCIA | 60815491 |
LANCIA | 60815657 |
LANCIA | 60816100 |
PEUGE | 1525-S2 |
PIERBURG | 78 102 02 |
SIDAT | 70434 |
VALEO | 347600 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.