Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0060

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
44-0060
Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0060
  • Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0060 - fot.1
  • Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum MAXGEAR 44-0060 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 585,00 zł
316,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
MAXGEAR
Jednostka:
sztuka
EAN:
590514195704
Tryb pracy:
Mechaniczne
Ilość połączeń:
1
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Bez uszczelnienia
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pompa podciśnieniowa 44-0060 firmy MAXGEAR

Parametry:
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Ilość połączeń: 1
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 44-0060 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 068 145 101 A
AUDI 068 145 101 AX
AUDI 068 145 101 B
AUDI 068 145 101 BX
AUDI 068 145 101 C
AUDI 068 145 101 CX
AUDI 068 145 101 D
AUDI 068 145 101 E
AUDI 068 145 101 EX
AUDI 068 145 101 G
AUDI 068 145 101 GX
FISPA 89.198
HOFFER 8091100
MEATDORIA 91100
METZGER 8010061
S.I.D.A.T 89.198
VAICO V10-0845
VW 068 145 101 A
VW 068 145 101 AX
VW 068 145 101 B
VW 068 145 101 BX
VW 068 145 101 C
VW 068 145 101 CX
VW 068 145 101 D
VW 068 145 101 E
VW 068 145 101 EX
VW 068 145 101 G
VW 068 145 101 GX
WE PARTS 371130095
WILMINK WG1014505
WILMINK WG1026956

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompa podciśnieniowa 44-0060 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Pompa podciśnieniowa

Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.

Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.

Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.

Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.
Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze