- Ciężar [kg]: 0,804
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 74704 |
4U Autopa | 11248VV |
ACEMARK | 243021 |
ACI AVESA | ABT-006 |
ASAM | 98883 |
ASAM | 98909 |
AUTOMEGA | 120013510 |
AUTOTEAM | L9128 |
AUTOTEAM | L9297 |
BSG | BSG 60-235-003 |
BSG | BSG 90-235-001 |
BUGIAD | BGT00001 |
CSV ELECTR | CBV1128 |
DA SILVA | PV4050 |
DIPASPORT | PAV132PRBN |
DT SPARE P | 11.60500 |
Dr.Motor A | DRM0321 |
Dr.Motor A | DRM0408 |
ENGITECH | ENT400001 |
ENGITECH | ENT410009 |
ERA | 559051A |
ESEN SKV | 18SKV005 |
ESEN SKV | 18SKV008 |
ESEN SKV | 18SKV805 |
ET ENGINET | ED0023 |
FAST | FT36031 |
FEBI | 23248 |
FISPA | 89.128 |
FISPA | 89.297 |
GECO | GV10-0735 |
HART | 913 468 |
HEPU | VP5601 |
HOFFER | 8091022 |
HOFFER | 8091209 |
INTERMOTOR | 89016 |
JPG | 1117100500 |
LEMARK | LVP009 |
MAXGEAR | 27-2010 |
MAXGEAR | 44-0009 |
MEATDORIA | 91022 |
MEATDORIA | 91209 |
MEC-DIESEL | 573650 |
METZGER | 8010009 |
MEYLE | 100 014 0001 |
MI.R.A. | 29/6017K |
NTY | PVP-VW-005 |
OREX | 118115 |
OSSCA | 06416 |
PIERBURG | 7.22300.69.0 |
PartsTec | PTA430-0002 |
RIDEX | 387V0010 |
SAMI | 6900068 |
SIDAT | 89.128 |
SIDAT | 89.297 |
STELLOX | 10-02500-SX |
Stark | SKVP-1350009 |
TOPRAN | 113 911 |
TTC | 07.36.001 |
TTC | 07.36.003 |
VAICO | V10-0735 |
VAICO | V10-5158 |
VW | 072 145 100 C |
VW | 074 145 100 A |
VW | 076 145 100 |
VW | 72 145 100 C |
VW | 74 145 100 A |
VW | 76 145 100 |
WE PARTS | 371130027 |
WE PARTS | 371330015 |
WILMINK | WG1014461 |
WILMINK | WG1026760 |
WILMINK | WG2015848 |
WILMINK | WG2263294 |
WXQP | 381677 |
YSPARTS | YS-VP03 |
YSPARTS | YS-VP03XLB01 |
vika | 11450846701 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.