- Wersja: BLUEPRINT ADW193402
- Średnica wewnętrzna [mm]: 15,87
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,305
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 51227 |
ABE | F9R003ABE |
AKRON-MALÒ | 88148 |
ATE | 24.2415-1710.3 |
BLUEPRINT | ADW193402 |
BORG BECK | BCM124 |
BOSCH | 0 986 486 152 |
BREMBO | C 56 025 |
BSF | 059107 |
CAR | 7622 |
CIFAM | 505-156 |
DELPHI | LM80312 |
DIAMAX | T2110 |
DJ PARTS | CM1093P |
FARE SA | 10760 |
FEBI | 46430 |
FERODO | FHC5184 |
FRITECH | PZ156 |
FTE | KG15069.0.1 |
GM | 009162572 |
GM | 09162572 |
GM | 093185426 |
GM | 9162572 |
GM | 93185426 |
KAWE | M2184 |
KM GERMANY | 69 1931 |
LPR | 2184 |
LUK | 511 0012 10 |
METALCAUCH | 05929 |
METELLI | 55-0156 |
NIPPARTS | J2501041 |
NISSA | 30610-00QAA |
NISSA | 30610-00QAE |
NK | 833901 |
OPEL | 09 162 572 |
OPEL | 093185426 |
OPEL | 44 16 167 |
OPEL | 45 02 290 |
OPEL | 9 162 572 |
OPEL | 93185426 |
OPENPARTS | FCM2089.00 |
PROTECHNIC | PRH4155 |
RENAU | 77 00 314 537 |
RENAU | 82 00 459 153 |
SACHS | 6284 600 153 |
STC | T405929 |
SWAG | 60 94 6430 |
TEXTAR | 50005600 |
TRISCAN | 8130 10208 |
TRUSTING | PZ156 |
TRW | PNB571 |
TRW | RCCE01690 |
VAUXH | 09162572 |
VAUXH | 9162572 |
VAUXH | 93185426 |
VILLAR | 622.2741 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Z racji, że niemal wszystkie samochody wyposaża się obecnie najczęściej w system hydrauliczny sterowania sprzęgłem to jego jednym z najważniejszych elementów składowych pozostaje nadal pompa sprzęgła.
Pompa sprzęgła składa się z tłoczka, który połączony jest z pedałem. Przesuwając się w korpusie pompy dochodzi do wytwarzania ciśnienia, które popycha wysprzęglik przy skrzyni biegów. To od pompy zależy w dużej mierze płynna zmiana biegów.
Intensywna eksploatacja samochodu sprawia, że elementy uszczelniające pompy sprzęgła ulegają stopniowemu zużyciu i wytarciu. Kiedy do tego dojdzie zależne jest przede wszystkim od sposobu eksploatacji pojazdu. Powstanie pierwszych nieszczelności powoduje wycieki płynu hydraulicznego oraz doprowadza do zapowietrzenia układu. To właśnie wtedy zachodzi konieczność wymiany pompy sprzęgła na nową.
Wymiana pompy sprzęgła polega na odłączeniu przewodu ciśnieniowego i demontażu pompy z zespołu pedału sprzęgła. Niestety nie jest to łatwa operacja, a w przypadku niektórych samochodów może zostać dodatkowo skomplikowana z powodu konieczności wymontowania poszczególnych elementów deski rozdzielczej. Wymianę zaleca się powierzyć profesjonalnemu warsztatowi samochodowemu.
Montaż nowej pompy sprzęgła polega na jej przykręceniu oraz podłączeniu przewodu ciśnieniowego. Po prawidłowym montażu pompy należy jeszcze odpowietrzyć układ i uzupełnić płyn hydrauliczny w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie należy bagatelizować niesprawności pompy sprzęgła w żadnym wypadku. To jeden z najważniejszych elementów hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem.
KM Germany to niemiecka firma, która swoją historię rozpoczęła w 1988 roku. Mimo iż jest to dość młode przedsiębiorstwo na rynku motoryzacyjnym, na którym nie brakuje firm z bogatą historią, zyskała uznanie nie tylko wśród rodzimych odbiorców. KM Germany docenia wielu klientów w całej Europie, a także i na świecie.
W ofercie KM Germany znajdziemy przede wszystkim komplety sprzęgieł oraz pojedyncze elementy sprzęgła hydraulicznego. Ponad 200 produktów niemieckiej marki produkowane jest z przeznaczeniem dla:
Części KM Germany są tworzone głównie z myślą o pojazdach produkowanych w Europie i po części w Azji (w mniejszym stopniu).
Dziś KM Germany jest jednym z ważniejszych producentów części do samochodów, który liczy się na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym. To zasługa wysokiej specjalizacji, na którą postawiło przedsiębiorstwo. Chodzi o sprzęgło i jego osprzęt, którym firma poświęca wyjątkowo dużo uwagi, doskonaląc nieustannie oferowany przez siebie produkt.
Dzięki wysokiej klasy specjalistom i wyjątkowej uważności w trakcie produkcji sprzęgła KM Germany są sprzedawane w ponad 100 krajach. Ponadto, firma posiada niemal 5000 referencji, a oferta jest stale rozbudowywana.