- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
- Otwór o śr[mm]: 20,05
- Ciężar [kg]: 0,232
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37138BW |
A.B.S. | 41081 |
ABE | F9B004ABE |
AKRON-MALÒ | 88396 |
ATE | 24.2419-1713.3 |
AUTO CYLIN | CPD.BMW306 |
BBR | 003-10-10649 |
BMW | 21 52 1 163 899 |
BMW | 21 52 6 752 146 |
BMW | 21 52 6 756 747 |
BMW | 21 52 6 758 822 |
BMW | 21 52 6 758 828 |
BMW | 21 52 6 773 670 |
BORG BECK | BCM130 |
BOSCH | 0 986 486 049 |
BOSCH | 0 986 486 065 |
BOSCH | 0 986 486 182 |
BRAKE ENG | MC1556BE |
BREMBO | C 06 008 |
BREMBO | C 06 011 |
BREMSI | PC0014 |
BREMSI | PC0170 |
BSF | 059145 |
BSF | 05976 |
CAR | 7237 |
CAR | 7245 |
CIFAM | 505-132 |
CIFAM | 505-224 |
DELPHI | LM80140 |
DIAMAX | T2092 |
DIAMAX | T2249 |
FEBI | 34880 |
FERODO | FHC5071 |
FERODO | FHC5236 |
FREY | 840400401 |
FRITECH | PZ102 |
FRITECH | PZ224 |
FTE | 2106819 |
FTE | KG190077.4.12 |
GIRLING | 1204216 |
GIRLING | 1204217 |
GIRLING | 1204327 |
KAWE | M2117 |
KAWE | M2379 |
KRAFT AUTO | 1662560 |
LPR | 2117 |
LPR | 2379 |
LUK | 511 0173 10 |
MAG | 360313030148 |
MAXGEAR | 46-0109 |
METELLI | 55-0132 |
METELLI | 55-0224 |
MGA | EE5052 |
NK | 831513 |
NTY | NSP-BM-000 |
OPENPARTS | FCM2040.00 |
OPENPARTS | FCM2222.00 |
OPTIMAL | CL-0291 |
OSSCA | 26735 |
PATRON | PBC2117 |
PROTECHNIC | PRH4060 |
QH TALBROS | KGF19113 |
REMSA | C1619.44 |
RIDEX | 234M0028 |
ROADHOUS | 1619.44 |
SACHS | 6284 600 752 |
SACHS | 6284 654 025 |
SAMKO | F30022 |
SAMKO | F30246 |
Stark | SKMCC-0580027 |
TECDRIVE | THYE0040 |
TEXTAR | 50014200 |
TOPRAN | 501 208 |
TRISCAN | 8130 11206 |
TRISCAN | 8130 11207 |
TRUSTING | PZ102 |
TRUSTING | PZ224 |
TRW | PND216 |
TRW | PND217 |
TRW | PND327 |
TTC | 08.23.125 |
VALEO | 2106819 |
VALEO | 810601 |
VILLAR | 622.3653 |
VILLAR | 622.B345 |
WILMINK | WG2231696 |
WOKING | C1619.44 |
WXQP | 240495 |
ZEKKERT | ZD-1518 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Z racji, że niemal wszystkie samochody wyposaża się obecnie najczęściej w system hydrauliczny sterowania sprzęgłem to jego jednym z najważniejszych elementów składowych pozostaje nadal pompa sprzęgła.
Pompa sprzęgła składa się z tłoczka, który połączony jest z pedałem. Przesuwając się w korpusie pompy dochodzi do wytwarzania ciśnienia, które popycha wysprzęglik przy skrzyni biegów. To od pompy zależy w dużej mierze płynna zmiana biegów.
Intensywna eksploatacja samochodu sprawia, że elementy uszczelniające pompy sprzęgła ulegają stopniowemu zużyciu i wytarciu. Kiedy do tego dojdzie zależne jest przede wszystkim od sposobu eksploatacji pojazdu. Powstanie pierwszych nieszczelności powoduje wycieki płynu hydraulicznego oraz doprowadza do zapowietrzenia układu. To właśnie wtedy zachodzi konieczność wymiany pompy sprzęgła na nową.
Wymiana pompy sprzęgła polega na odłączeniu przewodu ciśnieniowego i demontażu pompy z zespołu pedału sprzęgła. Niestety nie jest to łatwa operacja, a w przypadku niektórych samochodów może zostać dodatkowo skomplikowana z powodu konieczności wymontowania poszczególnych elementów deski rozdzielczej. Wymianę zaleca się powierzyć profesjonalnemu warsztatowi samochodowemu.
Montaż nowej pompy sprzęgła polega na jej przykręceniu oraz podłączeniu przewodu ciśnieniowego. Po prawidłowym montażu pompy należy jeszcze odpowietrzyć układ i uzupełnić płyn hydrauliczny w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie należy bagatelizować niesprawności pompy sprzęgła w żadnym wypadku. To jeden z najważniejszych elementów hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.