Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634

5.0 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
K S01 000 634
Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634 - fot.2
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634 - fot.3
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Cena katalogowa: 1673,00 zł
984,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
BOSCH
Jednostka:
sztuka
EAN:
4047025465779
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Kierunek obrotów:
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:
Zawór ograniczający cisnienie
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa K S01 000 634 firmy BOSCH

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (5 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 634

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach BOSCH w kategorii Przekładnia kierownicza, pompa

Bartek

(02.09.2023)

5.0
Pompa pasuje do Volvo V60 2,0T z silnikiem B4204T6 i T7, numery zgodnie z częścią oryginalną, czyli to oryginał. Przed zakupem montowałem pompę po regeneracji ale nie działała poprawnie. Jedna co nowa to nowa. Dzięki promocji w iParts cena zakupu zdecydowanie korzystniejsza niż w sklepach stacjonarnych.

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148

Bartek

(02.09.2023)

5.0
Pompa pasuje również do V60 z silnikiem B4204T6 i T7, fabryczna ma te same numery czyli w sumie oryginał, montaż bezproblemowy działa prawidłowo, dzięki promocji w iParts cena do zniesienia, dużo korzystniejsza niż w sklepach stacjonarnych. Kupiłem wcześniej pompę po regeneracji ale nie działała prawidłowo, jednak co nowa to nowa ;)

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148

Hugo

(25.01.2021)

5.0

Po zamontowaniu tej pompy kierownica chodzi lekko i płynnie. Jej ruchy mają wyraźny efekt w ruchu kół.. Potrzebowałem wymienić całe wspomaganie i ta pompa sprawdziła się bardzo dobrze

Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 565

Numery OEM

Szukaj zamienników dla K S01 000 634 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH K S00 000 664
MERCE 006 466 17 01
MERCE 006 466 17 01 80
MERCE 006 466 78 01
MERCE 006 466 78 01 80
MERCE 646 617 01 80
MERCE 646 678 01 80
MERCE 64661701
MERCE 64667801
MERCE A 006 466 17 01
MERCE A 006 466 17 01 80
MERCE A 006 466 78 01
MERCE A 006 466 78 01 80
MERCE A 646 617 01 80
MERCE A 646 678 01 80
ZF PARTS 8002216

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa K S01 000 634 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze