Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
PW680368
Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368 - fot.2
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368 - fot.3
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ENERGY PW680368 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
348,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ENERGY
Jednostka:
sztuka
EAN:
5908274101490
Ciężar [kg]:
2,16
Ciśnienie pracy [bar]:
80
Koła pasowe:
Z kołem pasowym

Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.

Dowiedz się więcej

Kierunek obrotów:
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:
50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Ze zbiornikiem wyrównującym
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa PW680368 firmy ENERGY

Parametry:
  • Ciężar [kg]: 2,16
  • Ciśnienie pracy [bar]: 80
  • Koła pasowe: Z kołem pasowym
  • Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Wydatek [l/h]: 50
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zbiornikiem wyrównującym

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla PW680368 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTEX 863149
CITRO 10SKV163
CITRO 4007H0
CITRO 4007JC
CITRO 4007WL
CITRO 9647790780
DEPA PA116
DRI 715520252
ELSTOCK 150252
ERABENELUX SP85053
IPD 362144
ITALIE FIA 10SKV163
LAUBER 550729
LIZARTE 040703811
MAPCO 27419
PEUGE 4007H0
PEUGE 4007JC
PEUGE 4007WL
PEUGE 9647790780
QUINTON HA QSRPA349
SAMI P0503125
SHAFTEC HP1778
TRISCAN 851528665
TRW JPR459
Test_Bosch 5960000014
Test_Bosch 8001729
VAICO V220318
ZF PARTS 8001729

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa PW680368 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Cechy Części

Koło pasowe
Koło pasowe jest jednym z najważniejszych elementów przekładni pasowej. Zazwyczaj napędza ważne elementy silnika takie jak wał korbowy, pompę wody czy pompę wspomagania. Występują trzy rodzaje kół pasowych: gładkie, z rowkiem pod pas klinowy oraz z rowkami w poprzek obwodu pod pasek zębaty.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze