Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego ERA BENELUX SP85562

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
SP85562
Pompa wspomagania układu kierowniczego ERA BENELUX SP85562
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego ERA BENELUX SP85562 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

3403,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ERA BENELUX
Jednostka:
sztuka
EAN:
5415047169248
Tryb pracy:
Elektro-hydrauliczny
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa SP85562 firmy ERA BENELUX

Parametry:
  • Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla SP85562 po numerze OEM

Producent Numery OEM
CASCO CSP70310GS
DEPA PA168
DEPA PA169
JTEKT G5103493
PSA 16 069 715 80
PSA 16 069 720 80
PSA 16 069 721 80
PSA 16 069 722 80
PSA 16 069 723 80
PSA 16 100 438 80
PSA 16 100 441 80
PSA 16 116 299 80
PSA 16 116 302 80
PSA 16 116 304 80
PSA 16 116 305 80
PSA 16 116 382 80
PSA 16 128 458 80
PSA 16 128 459 80
PSA 16 128 460 80
PSA 16 128 461 80
PSA 16 128 462 80
PSA 16 128 463 80
PSA 16 128 464 80
PSA 16 141 985 80
PSA 16 141 986 80
PSA 16 141 988 80
PSA 16 141 989 80
PSA 16 141 990 80
PSA 16 141 991 80
PSA 16 141 992 80
PSA 16 141 993 80
PSA 16 141 994 80
PSA 16 141 995 80
PSA 16 141 996 80
REMY DSP2381
SANDO SSP70310.1

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa SP85562 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

ERA BENELUX

Era Benelux to belgijska firma motoryzacyjna. Producent jest obecny na rynku od 1991 roku. W pierwszych latach działalności firma skupiała się na działalności w krajach Beneluksu. Początkowo wcale nie planowano ekspansji, jednak sukces zaskoczył nawet włodarzy firmy. Rozszerzenie działań na koleje rynki było zatem oczywistością. W ten sposób części Era Benelux pojawiły się w zasadzie w całej Europie. Dzisiaj jest to już renomowany producent auto części z różnych kategorii. Wysoko cenione są alternatory i rozruszniki Era Benelux. Jednak na uznanie zasługują także elementy układu kierowniczego, w tym drążki i przekładnie kierownicze. Ponadto firma zajmuje się również produkcją części klimatyzacji, układu zapłonowego i hamulcowego. Oferta jest cały czas poszerzana o kolejne pozycje w katalogu.

Producent części samochodowych Era Benelux oferuje produkty wysokiej klasy, dostępne w relatywnie niskich cenach. Auto części tej marki nieustannie są poddawane rygorystycznym testom. Dzięki temu klienci mają pewność niezawodności podzespołów pochodzących z belgijskiej fabryki. Przedsiębiorstwo Era Benelux nadzoruje produkcję na wszystkich jej etapach. Co więcej, firma samodzielnie zajmuje się również dystrybucją części na terenie Europy.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze