- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Cisnienie [bar]: 95
- Ograniczenia producenta: ZF-SAGINAW
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | 910601319 |
AUDI | 028145157D |
AUDI | 028145157DX |
AUDI | 030145157 |
AUDI | 06A145157 |
AUDI | 1H0422155E |
AUDI | 1J0422152GX |
AUDI | 1J0422152MX |
AUDI | 1J0422154B |
AUDI | 1J0422154C |
AUDI | 1J0422154E |
AUDI | 1J0422154EX |
AUDI | 1J0422154H |
AUDI | 1J0422154HX |
AUDI | 535145157 |
AUDI | 6N0145157 |
AUDI | 6N0145157X |
AUDI | 6N0422154A |
AUDI | 7M0145157AA |
AUDI | 7M3145157 |
BOSCH | KS00000513 |
BOSCH | KS01000483 |
DELCO REM | DSP015 |
DELCOREMY | DSP015 |
DELCOREMY | DSP016 |
DRI | 715520097 |
ELSTOCK | 150004 |
ELSTOCK | 150097 |
ERA | SP8489 |
GR | PI0436 |
JPG | 422290008 |
LAUBER | 550015 |
LAUBER | 559817 |
LEMFO | 25002 |
LEMFO | 2500201 |
LENCO | SP3030 |
LIZARTE | 04050110 |
LIZARTE | 04110207 |
MAPCO | 27811 |
MAPCO | 27812 |
MAPCO | 27830 |
MEYLE | 1146310003 |
OPTIMAL | HP030 |
QUINTON HA | QSRPA16 |
SASIC | 7076023 |
SEAT | 028145157D |
SEAT | 028145157DX |
SEAT | 030145157 |
SEAT | 06A145157 |
SEAT | 1H0422155E |
SEAT | 1J0422152GX |
SEAT | 1J0422152MX |
SEAT | 1J0422154B |
SEAT | 1J0422154C |
SEAT | 1J0422154E |
SEAT | 1J0422154EX |
SEAT | 1J0422154H |
SEAT | 1J0422154HX |
SEAT | 535145157 |
SEAT | 6N0145157 |
SEAT | 6N0145157X |
SEAT | 6N0422154A |
SEAT | 7M0145157AA |
SEAT | 7M3145157 |
SERCORE | 07B564 |
SERCORE | 07B564Z |
SKODA | 028145157D |
SKODA | 028145157DX |
SKODA | 030145157 |
SKODA | 06A145157 |
SKODA | 1H0422155E |
SKODA | 1J0422152GX |
SKODA | 1J0422152MX |
SKODA | 1J0422154B |
SKODA | 1J0422154C |
SKODA | 1J0422154E |
SKODA | 1J0422154EX |
SKODA | 1J0422154H |
SKODA | 1J0422154HX |
SKODA | 535145157 |
SKODA | 6N0145157 |
SKODA | 6N0145157X |
SKODA | 6N0422154A |
SKODA | 7M0145157AA |
SKODA | 7M3145157 |
SPIDAN | 53530 |
SPIDAN | 53862 |
TOPRAN | 110470 |
TOPRAN | 112447 |
TRISCAN | 8515 29678 |
TRISCAN | 851529603 |
TRISCAN | 851529604 |
TRISCAN | 851529612 |
TRISCAN | 851529613 |
TRISCAN | 851529678 |
TRW | JPR107 |
TRW | JPR109 |
TRW | JPR191 |
TRW | JPR209 |
TRW | JPR232 |
TRW | JPR258 |
TRW | JPR912 |
URW | 3271506 |
VAG | 028145157D |
VAG | 028145157DX |
VAG | 030145157 |
VAG | 06A145157 |
VAG | 1H0422155E |
VAG | 1J0422152GX |
VAG | 1J0422152MX |
VAG | 1J0422154B |
VAG | 1J0422154C |
VAG | 1J0422154E |
VAG | 1J0422154EX |
VAG | 1J0422154H |
VAG | 1J0422154HX |
VAG | 535145157 |
VAG | 6N0145157 |
VAG | 6N0145157X |
VAG | 6N0422154A |
VAG | 7M0145157AA |
VAG | 7M3145157 |
VAICO | V100579 |
VW | 028145157D |
VW | 028145157DX |
VW | 030145157 |
VW | 06A145157 |
VW | 1H0422155E |
VW | 1J0422152GX |
VW | 1J0422152MX |
VW | 1J0422154B |
VW | 1J0422154C |
VW | 1J0422154E |
VW | 1J0422154EX |
VW | 1J0422154H |
VW | 1J0422154HX |
VW | 535145157 |
VW | 6N0145157 |
VW | 6N0145157X |
VW | 6N0422154A |
VW | 7M0145157AA |
VW | 7M3145157 |
WAT | BAD53Z |
ZF PARTS | 2845701 |
ZF PARTS | 2858401 |
AUDI
|
FORD
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
JP Group to duńska firma motoryzacyjna, zajmująca się produkcją części samochodowych. Przedsiębiorstwo jest wszechstronnym producentem, kompleksowo zaspokajającym potrzeby kierowców samochodów osobowych i nie tylko. W asortymencie firmy znajdują się silniki oraz cały ich niezbędny osprzęt, a także m.in. elementy układu hamulcowego, sprzęgła, skrzynie biegów, amortyzatory, wahacze i wiele innych kluczowych autoczęści. Ponadto, stale rozbudowywana jest oferta w zakresie akcesoriów. W ofercie znajdują się wszelkie niezbędne w dzisiejszych samochodach: listwy, zawory czy uszczelki.
Przedsiębiorstwo JP Group jest znane z wysokiej jakości produktów. Obecnie części samochodowe JP Group śmiało można zaliczyć do autoczęści klasy premium. Pomimo wysokiej jakości i niezawodności, części JP Group są dostępne w przystępnych cenach. Głównym celem producenta jest tworzenie autoczęści o maksymalnej wytrzymałości. Dlatego też użytkownicy części samochodowych JP Group chwalą sobie ich trwałość, umożliwiającą wieloletnią eksploatację podzespołów.
JP Group to marka znana od dziesięcioleci. Początki jej działalności sięgają 1975 roku. Początkowo w fabrykach produkowano tylko gumowe części samochodowe. Z czasem oferta była coraz bardziej poszerzana. Dzisiaj części samochodowe JP Group to kilkanaście linii produkcyjnych oraz dziesiątki tysięcy referencji. Od początku działalności główna siedziba przedsiębiorstwa niezmiennie mieści się w Danii. Jednak zakres działania firmy jest o wiele większy. Producent posiada swoje oddziały na całym świecie, między innymi w Stanach Zjednoczonych.