Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wspomagania układu kierowniczego LAUBER 55.6099

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
55.6099
Pompa wspomagania układu kierowniczego LAUBER 55.6099
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego LAUBER 55.6099 - fot.1
  • Pompa wspomagania układu kierowniczego LAUBER 55.6099 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 894,00 zł
511,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
LAUBER
Jednostka:
sztuka
EAN:
5901321694891
Tryb pracy:
Hydrauliczny
Typ pompy:
Pompa łopatkowa

Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Dowiedz się więcej

Ciśnienie pracy [bar]:
120
Kierunek obrotów:
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:
50
Rodzaj zaworu:
Zawór ograniczający cisnienie
Koła pasowe:
Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piasty:
Triangle
Cisnienie [bar]:
120
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza, pompa 55.6099 firmy LAUBER

Parametry:
  • Tryb pracy: Hydrauliczny
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Ciśnienie pracy [bar]: 120
  • Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Średnica otworu [mm]: 50
  • Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
  • Koła pasowe: Bez koła pasowego
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zbiornika wyrównawczego
  • Profil piasty: Triangle
  • Cisnienie [bar]: 120
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 55.6099 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 8K0 145 154 L
BOSCH K S00 000 157
BOSCH K S01 000 127
CASCO CSP73121GS
CASCO CSP73121RS
ELSTOCK 15-1100
LAUBER 8001706
SPIDAN 54438
TOPRAN 116 623
Test_Bosch 7651 955 107
Test_Bosch 7651 955 125
Test_Bosch 7651 955 145
Test_Bosch 7651 955 172
Test_Bosch 7651955107-60
Test_Bosch 7651955125-60
Test_Bosch 7651955145-60
Test_Bosch 7651955156
Test_Bosch 7651955156-60
Test_Bosch 7651955172-60
VW 8K0145154B
VW 8K0145154G
VW 8K0145154H
VW 8K0145154L
VW 8K0145156G
ZF PARTS 8001706

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Przekładnia kierownicza, pompa 55.6099 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Które opony zimowe wybrać na sezon zimowy 2024/2025?

Jakie opony zimowe warto wybrać na sezon 2024/2025? TOP 5 godnych polecenia zimówek, które znajdziecie w ofercie iParts.pl

Zima przełomu 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że czas już pomyśleć nad odpowiednimi zimówkami. Ich wybór – wybór opon zimowych – jak zwykle jest kluczowy dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy w trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Na co więc warto się zdecydować? Jakie opony zimowe z oferty iParts.pl warte są polecenia i czym wyróżniają się na tle konkurencji?

czytaj więcej >
Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >

Przekładnia kierownicza, pompa

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

LAUBER

Producent części samochodowych Lauber to przedsiębiorstwo obecne na rynku od ponad 25 lat. Powstanie firmy miało miejsce w 1994 roku. Od początku istnienia w fabrykach należących do producenta wykonywano regenerację części samochodowych. Polska firma Lauber od ponad ćwierć wieku sprowadza używane auto części renomowanych producentów, poddaje je regeneracji, a następnie wystawia na sprzedaż w pełni sprawne podzespoły. W ofercie znaleźć można rozmaite części samochodowe Lauber. Niemniej jednak wyraźnie dominują alternatory i rozruszniki. Tych części producent ma w swojej ofercie najwięcej. Ponadto części Lauber to również kompresory klimatyzacji, zaciski hamulcowe, a także różne części układu zawieszenia i układu kierowniczego. Zdecydowaną większość asortymentu, niezmiennie od 25 lat, stanowią elementy regenerowane. Jednak produkty wyjeżdżające z fabryki Lauber to również nowe części samochodowe.

Początkowo firma Lauber, posiadająca siedzibę w Słupsku, działała głównie na rynku lokalnym. Z czasem ambicje osób zarządzających marką zaczęły rosnąć i w ten sposób rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne. Dzisiaj części Lauber są dystrybuowane do wielu krajów, głównie z Europy Środkowo-Wschodniej.

Cechy Części

Pompa łopatkowa
Pompa łopatkowa często stosowana jest w układach smarowania. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością przy stosunkowo niewielkiej masie. Ten rodzaj pompy generuje wysokie ciśnienie, przy czym wyróżnia się bardzo estetycznym wyglądem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze