- Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
- Ograniczenia producenta: ZF
- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Dodaj opinię
(22.02.2022)
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134
(27.01.2021)
Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach
Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502
(13.01.2021)
dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam
Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895
Producent | Numery OEM |
---|
AMK automo | PUM1066 |
BMW | 32 41 6 760 060 |
BMW | 32 41 6 760 248 |
BMW | 32 41 6 760 567 |
BMW | 32 41 6 769 757 |
BMW | 32 41 6 769 759 |
BMW | 32 41 6 769 962 |
BMW | 32 41 6 769 963 |
BMW | 32 41 6 771 404 |
BMW | 32 41 6 778 425 |
BMW | 32 42 6 767 100 |
BMW | 6 758 147 |
BMW | 6 760 060 |
BMW | 6 760 248 |
BMW | 6 760 567 |
BMW | 6 767 100 |
BMW | 6 769 757 |
BMW | 6 769 759 |
BMW | 6 769 962 |
BMW | 6 769 963 |
BMW | 6 771 404 |
BMW | 6 778 425 |
BOSCH | K S00 000 150 |
BOSCH | K S01 000 120 |
DA SILVA | DP1198 |
DA SILVA | DP5006 |
DA SILVA | DP6027 |
DA SILVA | DPN1198 |
DELCOREMY | DSP1298 |
DRI | 719520270 |
ELSTOCK | 19-0270 |
ERABENELUX | SP81463 |
GR | PEI014 |
LAUBER | 56.0011 |
LENCO | EPR5022 |
LIZARTE | 04.55.2200 |
MINI | 32 41 6 754 447 |
MINI | 32 41 6 758 147 |
MINI | 32 41 6 760 060 |
MINI | 32 41 6 760 248 |
MINI | 32 41 6 760 567 |
MINI | 32 41 6 769 757 |
MINI | 32 41 6 769 758 |
MINI | 32 41 6 769 759 |
MINI | 32 41 6 769 962 |
MINI | 32 41 6 769 963 |
MINI | 32 41 6 771 404 |
MINI | 32 41 6 778 424 |
MINI | 32 41 6 778 425 |
MINI | 32 41 8 769 962 |
MINI | 32 42 6 767 100 |
MINI | 6 754 447 |
MINI | 6 758 147 |
MINI | 6 760 060 |
MINI | 6 760 248 |
MINI | 6 760 567 |
MINI | 6 767 100 |
MINI | 6 769 757 |
MINI | 6 769 758 |
MINI | 6 769 759 |
MINI | 6 769 962 |
MINI | 6 769 963 |
MINI | 6 771 404 |
MINI | 6 778 424 |
MINI | 6 778 425 |
QUINTON HA | QSRPA581 |
SASIC | 7076077 |
SERCORE | 17BE080 |
SPIDAN | 54571 |
TRISCAN | 851511650 |
TTC | 08.37.061 |
Test_Bosch | 7625.955.103 |
Test_Bosch | 7625.955.106 |
Test_Bosch | 7625.955.107 |
Test_Bosch | 7625.955.129 |
Test_Bosch | 7625.955.131 |
Test_Bosch | 7625.955.137 |
Test_Bosch | 7625.955.146 |
Test_Bosch | 7625.955.149 |
Test_Bosch | 7625.955.150 |
Test_Bosch | 7625.974.102 |
Test_Bosch | 7625.974.105 |
Test_Bosch | 7625.974.110 |
Test_Bosch | 7625.974.134 |
Test_Bosch | 7625.974.136 |
Test_Bosch | 7625.974.147 |
Test_Bosch | 7625.974.160 |
URW | 36-73571 |
WAT | 500ABME |
WAT | BEMN90 |
ZF PARTS | 2913 601 |
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.