- Napięcie znamionowe: 12
- Natężenie prądu [A]: 80
- Ilość biegunów: 11
- Dla numeru OE: A 007 545 99 32 DB
- Szerokość [mm]: 100
- Wysokość [mm]: 72
- Głębokość [mm]: 47
- Liczba cylindrów: 5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORGW BERU | GR 075 |
CSV ELECTR | CRP5855 |
DELPHI | HDC133 |
FEBI | 34451 |
FISPA | 2.85855 |
HBELPARTS | 75899152 |
HELLA | 4RV 008 188-061 |
HITACHI AU | 132036 |
HOFFER | H7285855 |
MAHLE | MHG 33 |
MERCE | 005 545 40 32 |
MERCE | 006 545 90 32 |
MERCE | 013 545 24 32 |
MERCE | A 007 545 99 32 |
MEYLE | 014 800 0044 |
NAGARES | TPDM/36-12 |
SIDAT | 2.85855 |
SIEME | 5WK1631 |
SSANG | 6625453332 |
SSANG | 6625453532 |
STRI | 899152000 |
SWAG | 10 93 4451 |
VEMO | 30710015 |
WEHRJ | 13 132 036 |
WILMINK | WG1749961 |
MERCEDES-BENZ
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.
Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.
Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.
Hearth+Buss to niemiecka firma motoryzacyjna, sprzedająca części samochodowe między innymi pod marką Elparts. Hearth+Buss Elparts to autoczęści z różnych kategorii produktowych. Ważną gałęzią działalności przedsiębiorstwa zawsze były elementy układu zapłonowego. Do dzisiaj stanowią one duży odsetek referencji obecnych w katalogu producenta. Cewki zapłonowe Hearth+Buss Elparts to sprawdzona jakość udokumentowana szeregiem certyfikatów. Ponadto, firma produkuje również świece żarowe, przewody zapłonowe i inne części układu.
Producent części samochodowych Hearth+Buss Elparts stale poszerza swoją ofertę. W ostatnich latach wiele referencji przybyło w kategorii elektryki samochodowej oraz oświetlenia. Celem przedsiębiorstwa jest zdobycie pozycji jednego z liderów rynku światowego w tym obszarze. Akumulatory, alternatory, jak również wszelkiego rodzaju czujniki Hearth+Buss Elparts to autoczęści doceniane przez użytkowników oraz fachowców. Podobnie wysoko cenione jest oświetlenie samochodowe Hearth+Buss Elparts. W asortymencie producenta znajdują się wszelkie obowiązkowe, jak i dodatkowe lampy dopasowane do większości samochodów europejskich i azjatyckich. Oczywiście producent oferuje również niezbędne części elektryczne układu oświetlenia samochodowego, takie jak przekaźniki, przełączniki i regulatory.
Hearth+Buss to firma z długą historią, której początek sięga 1925 roku. Od początku przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją zapłonów. Dzisiaj oferta producenta jest o wiele bogatsza, a części samochodowe Hearth+Buss Elparts są dystrybuowane również poza macierzyste Niemcy.