- Napięcie [V]: 12
- Natężenie prądu [A]: 50
- Ilość połączeń: 6
- Kolor: Czarny
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,081
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BORGW BERU | GR064 |
BOSCH | 0 332 514 120 |
CSV ELECTR | CRP5590 |
DELPHI | HDC108 |
ERA | 661138 |
FEBI | 04675 |
FEBI | 4675 |
FISPA | 2.85590 |
FISPA | 2.85590AS |
FORD USA | 83BB6M092BA |
FORD | 1 610 231 |
FORD | 6 143 688 |
GEBE | 9 9204 1 |
GECO | GV40-71-0001 |
GM | 090341822 |
GM | 90341822 |
HBELPARTS | 75614059 |
HELLA | 4RV 008 188-161 |
HITACHI AU | 132060 |
HITACHI AU | 2502060 |
HOFFER | H7285590 |
LEMARK | LGPR004 |
MAHLE | MHG 40 |
MAHLE | MHG 55 |
MEATDORIA | 7285590 |
NAGARES | TPF/6-12 |
OPEL | 12 38 627 |
S-TEC | WES51216003A |
S-TEC | WES51233008A |
SIDAT | 2.85590 |
SIDAT | 2.85590AS |
STEC | 51216003 |
VAUXH | 090240651 |
VAUXH | 090341822 |
VAUXH | 90240651 |
VAUXH | 90341822 |
VEMO | V40-71-0001 |
VOLVO | 3560116 |
WE PARTS | 240670016 |
WILMINK | WG1486231 |
WILMINK | WG1496171 |
WILMINK | WG1498977 |
WILMINK | WG1749926 |
WILMINK | WG2225821 |
FORD
|
OPEL
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.
Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.
Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.