- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Ograniczenia producenta: ZF
- Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
- Materiał: Stal
- Średnica 1 [mm]: 36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DA SILVA | DA2198 |
DELCOREMY | 492L |
DRI | 711520258 |
ELSTOCK | 11-0258 |
ERABENELUX | SR2492 |
LENCO | SGA214L |
LIZARTE | 01.62.7000 |
MAPCO | 29840 |
OPEL | 90006719 |
OPEL | 900229 |
OPEL | 900238 |
OPEL | 900267 |
OPEL | 900633 |
OPEL | 90168971 |
OPEL | 90170735 |
OPEL | 90187871 |
OPEL | 90199698 |
OPEL | 9027701 |
OPEL | 90289999 |
OPEL | 90295859 |
OPEL | 90295861 |
OPEL | 90297699 |
OPEL | 90297700 |
OPEL | 90297701 |
OPEL | 90304000 |
OPEL | 90305920 |
OPEL | 90335599 |
OPEL | 90335600 |
OPEL | 90335887 |
OPEL | 90349176 |
OPEL | 90349177 |
OPEL | 90350850 |
OPEL | 90350854 |
OPEL | 90374055 |
OPEL | 90374057 |
OPEL | 90398408 |
OPEL | 90398414 |
OPEL | 90530850 |
QUINTON HA | QSRP719 |
RE-EX | TS648L |
SERCORE | 13472 |
SPIDAN | 51714 |
STELLOX | 00-37053-SX |
TRISCAN | 8510 24400 |
TRW | JRP641 |
Test_Bosch | 7836 955 101 |
Test_Bosch | 7836 955 103 |
Test_Bosch | 7836 955 118 |
Test_Bosch | 7836 955 120 |
Test_Bosch | 7836 955 122 |
Test_Bosch | 7836 955 124 |
Test_Bosch | 7836 955 127 |
Test_Bosch | 7836 955 129 |
Test_Bosch | 7836 955 136 |
Test_Bosch | 7836 955 138 |
Test_Bosch | 7836 974 101 |
Test_Bosch | 7836 974 103 |
Test_Bosch | 7836 974 106 |
Test_Bosch | 7836 974 115 |
Test_Bosch | 7836 974 117 |
Test_Bosch | 7836 974 118 |
Test_Bosch | 7836 974 119 |
Test_Bosch | 7836 974 121 |
Test_Bosch | 7836 974 124 |
Test_Bosch | 7836 974 126 |
Test_Bosch | 7836 974 143 |
Test_Bosch | 7836 974 145 |
URW | 30-79001 |
WAT | GM52 |
ZF PARTS | 2914 701 |
BMW
|
CITROËN
|
DAIHATSU
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MITSUBISHI
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Lenco to jeden z wiodących producentów oraz dystrybutorów części zamiennych do pojazdów osobowych, ciężarowych i dostawczych zarówno dla nowszych, jak i starszych modeli. Komponenty, które oferuje marką są nowe, jak i regenerowane.
Do najbardziej popularnych produktów oferowanych przez Lenco należą:
Komponenty oferowane przez Lenco zapewniają długi okres użytkowania oraz sprawne działanie mechanizmu kierowania, dlatego chętnie sięgają po nie właściciele takich marek samochodów, jak: Kia, Hyundai, Mercedes, Ford, BMW czy Renault.
To nie dziwi, ponieważ od samego początku swojego istnienia Lenco stawiało na jakość części, które oferuje swoim klientom. Dlatego zarówno proces produkcyjny, jak i regeneracja komponentów odbywa się w zakładach, które są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt. Lenco, aby zapewnić wysoką jakość części samochodowych, stawia też na innowacyjne rozwiązania technologiczne, dzięki temu ich komponenty, pasują także do nowych modeli pojazdów.
Liczne testy pod kątem sprawności, wytrzymałości i bezpieczeństwa tylko potwierdzają, iż komponenty od Lenco są w pełni zgodne z OEM (z ang. Original Equipment Manufacturer, co dosłownie znaczy: „producent oryginalnego wyposażenia”).