- Kolor: Żółty
- Kolor: Czarny
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,038
- Funkcja przełączania: Z funkcją systemu ostrzegania
- Funkcja przełączania: System zatrzaskiwania drzwi
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 80199 |
4U Autopa | 17093BW |
AIC | 57892 |
BAPMIC | BACB12-710001 |
BBR | 003-40-16017 |
BMW | 61 31 8 368 920 |
BOGAP | B7332100 |
ERA | 662494 |
ESEN SKV | 36SKV717 |
FEBI | 33071 |
FISPA | 660056A2 |
FREY | 883803401 |
HOFFER | 2103650 |
KRAW | AN-3582 |
MAXGEAR | 50-0595 |
MEATDORIA | 23650 |
METZGER | 0916448 |
NTY | EWS-BM-001 |
OSSCA | 41827 |
SIDAT | 660056A2 |
TOPRAN | 502 525 |
TTC | 08.42.016 |
VEMO | V20-73-0082 |
WE PARTS | 461900029 |
WILMINK | WG2251944 |
ZZVF | ZVK265 |
hajus Auto | 9191285 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zamek centralny to system, dzięki któremu przy użyciu jednego urządzenia można zarządzać wszystkimi zamkami w samochodzie. Urządzeniem tym przeważnie jest dzisiaj pilot, jednak może to być również klucz. Obecnie zamki centralne są standardem nawet w samochodach niższej klasy.
Zamek centralny to system składający się z dźwigni i przekaźników elektrycznych. Pracę całego układu napędza natomiast siłownik zamka centralnego. Wszystko zaczyna się od odebrania przez system sygnału w postaci otwarcia lub zamknięcia jednego z zamków przy użyciu klucza lub pilota. Sygnał jest przekazywany po obwodzie do wszystkich odbiorników, gdzie realizowane są odpowiednio zaprogramowane komendy. Innymi słowy, wystarczy otworzyć jeden zamek, aby otworzyły się również wszystkie pozostałe. Podobnie przy zamykaniu drzwi w samochodzie, dzięki zamkowi centralnemu kierowca nie musi blokować każdych drzwi z osobna.
Niestety zamek centralny to system, który ulega awariom. Przewodniki elektryczne ulegają uszkodzeniom mechanicznym, może również dojść do spięcia w którejś z części układu. Ponadto, awarii może ulec również bezpiecznik. Przeważnie awaria zamka centralnego nie upośledza działania całego systemu, a jedynie pojedynczych zamków. Dzięki temu identyfikacja, a tym samym również rozwiązanie problemu, stają się proste. Również od strony technicznej przywrócenie sprawności zamka centralnego przeważnie nie jet szczególnie skomplikowane. Zwykle konieczna jest po prostu wymiana jednego z elementów. Jednak aby mieć pewność co do trafności diagnozy oraz skuteczności naprawy, lepiej zlecić wymianę fachowcowi.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.