- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]: 12
- Jakosć: OE
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 58066 |
A.I.C. | 70852 |
ACI AVESA | AEPW-039 |
ACI AVESA | AEPW-157 |
AIC | 58066 |
AIC | 70852 |
AUTEX | 959627 |
AUTLOG | AV6158 |
AUTOTEAM | L3804 |
BOGAP | E6112103 |
CASCO | CPC77006AS |
CASCO | CPC77006GS |
CSV ELECTR | CEV4286 |
CSV ELECTR | CEV4779 |
CSV ELECTR | CEV4804 |
DA SILVA | GR9017 |
DELPHI | SL10062-12B1 |
DIPASPORT | TRBCP013PRBN |
DIPASPORT | TRBCP048PRBN |
ELTA AUTOM | EE6801 |
ELTA AUTOM | XEG9045 |
ENERGY | ZT0010 |
ENGITECH | ENT830025 |
ERA | 555220 |
ERA | 555220A |
ERA | 555439 |
ESPABOL PA | ESPPC.025 |
FAE | 56013 |
FISPA | 81.286 |
FISPA | 83.804 |
FLAMAR | CPF710077GM |
FLAMAR | CPF710077HQ |
HART | 546 071 |
HBELPARTS | 70671916 |
HITACHI AU | 139342 |
HITACHI AU | 2509342 |
HOFFER | 8029186 |
HOFFER | 8029316 |
HUECO | 139342 |
HUECO | 2509342 |
INTERMOTOR | 14201 |
INTERMOTOR | 14214 |
IPD | 45-8622 |
JPN | 75E9457-JPN |
LEMARK | LEV005 |
LEMARK | LEV016 |
LUCAS_ELEC | FDR217 |
MAXGEAR | 17-0109 |
MAXGEAR | 58-0231 |
MEATDORIA | 9186 |
MEATDORIA | 9316 |
MEC-DIESEL | 6720037 |
MEC-DIESEL | 674460 |
MEC-DIESEL | E101800 |
MOTAQUIP | LVEV131 |
MOTAQUIP | LVEV142 |
NTY | EGR-PL-033 |
NTY | EGR-PL-040 |
OPEL | 0851017 |
OPEL | 0851042 |
OPEL | 0851057 |
OPEL | 55558101 |
OPEL | 55563534 |
OPEL | 55573362 |
OPEL | 55575611 |
OPEL | 55579900 |
OPEL | 58 51 073 |
OPEL | 58 51 600 |
OPEL | 8 51 017 |
OPEL | 8 51 042 |
OPEL | 8 51 057 |
OSSCA | 43291 |
PIERBURG | 7.00527.01.0 |
PIERBURG | 7.01420.02.0 |
PIERBURG | 7.03978.01.0 |
PIERBURG | 7.04423.01.0 |
PIERBURG | 700527010 |
PIERBURG | 700527030 |
PIERBURG | 701420010 |
PartsTec | PTA510-0196 |
QUINTON HA | XELV10 |
REAL | 53281600BN |
REAL | 53281600OE |
RECOFICIAL | CEV4286 |
RECOFICIAL | CEV4779 |
RECOFICIAL | CEV4804 |
RECOFICIAL | RECSPC77006.0 |
RECOFICIAL | RECSPC77006.1 |
RIDEX | 3553P0013 |
SANDO | SPC77006.0 |
SANDO | SPC77006.1 |
SIDAT | 81.286 |
SIDAT | 83.804 |
Stark | SKPCT-2740012 |
TOPRAN | 639 908 |
TOPRAN | 639 915 |
TRISCAN | 8813 24058 |
TRISCAN | 8813 24089 |
VEMO | V40-63-0013-1 |
VEMO | V40-63-0041 |
VEMO | V40-63-0055 |
WE PARTS | 331240046 |
WE PARTS | 331240201 |
WILMINK | WG1013352 |
WILMINK | WG1025738 |
WILMINK | WG1026315 |
WILMINK | WG1494631 |
WILMINK | WG1796550 |
WILMINK | WG2008309 |
WILMINK | WG2015772 |
YSPARTS | PCV053 |
at autotei | at22068 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Turbosprężarka to element spotykany w wielu samochodach poruszających się po polskich drogach. Do niedawna była to typowa z części samochodowych silnika wysokoprężnego. Aktualnie turbosprężarki montuje się jednak także w silnikach benzynowych. To podzespół, który składa się w zasadzie z dwóch elementów - turbiny oraz sprężarki.
Podstawowa rola turbosprężarki sprowadza się do dostarczania większej ilości powietrza do komory spalania silnika spalinowego. Ma to na celu zwiększenie momentu obrotowego i tym samym mocy silnika samochodowego. Źródło zasilania tego podzespołu to gazy, które wydostają się z komory spalania do układu wydechowego.
Do typowych objawów zużycia lub usterki turbosprężarki należy zaliczyć przede wszystkim charakterystyczny odgłos (mocny świst), który powstaje podczas wkręcania się turbiny na wyższe obroty. Z reguły winny jest wirnik, który został uszkodzony. Narażone na zużycie i awarie będą także uszczelniacze, a wyraźnym objawem ich uszkodzenia będzie wyciek oleju z turbosprężarki. Stosunkowo częstym awariom ulegają także łożyska.
Innym typowym objawem awarii turbosprężarki jest wyczuwalny spadek mocy silnika. W końcu to element, który w dużym stopniu wpływa na osiągi jednostki napędowej. Za spadek mocy może odpowiadać jednak także wiele innych usterek dlatego należy udać się do warsztatu w celu diagnozy problemu.
Rozwiązanie problemu jest w zasadzie tylko jedno. Wymiana całego podzespołu z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych. Oczywiście tylko takie sprawdzone zamienniki znajdziecie w sklepie iParts.pl. Kupując tego typu fabrycznie nowy produkt, będziecie mieć gwarancję bezawaryjnej pracy na długi czas, a nie jak w przypadku regenerowanego produktu.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.