- Układ kierowniczy: Niskociśnieniowe napędy ukł. kier. do przewodu rurowego
Dodaj opinię
(02.07.2021)
Opinia wystawiona dla Przewód hydrauliczny układu kierowniczego METZGER 2361060 (Od przekładni kierowniczej do zbiornika wyrównawczego)
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 58523 |
AIC | 58523 |
BMW | 32 41 6 771 875 |
BMW | 32 41 6 850 100 |
BMW | 32416771875 |
BMW | 32416850100 |
BMW | 6771875 |
BMW | 6850100 |
DA SILVA | FL2573 |
EDELMANN | 10290 |
MEYLE | 359 202 0046 |
PATRON | PSH141 |
RAPRO | R19629 |
at autotei | at21240 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.