- Napięcie [V]: 28,3
- Ilość biegunów: 5
Dodaj opinię
(26.01.2022)
Opinia wystawiona dla Regulator napięcia ERA 215987
Producent | Numery OEM |
---|
3EFFEGROUP | RBO0042 |
AS-PL | ARE0042 |
AS-PL | ARE0042(BOSCH) |
AS-PL | ARE0042S |
BOSCH | 0 124 355 001 |
BOSCH | 0 124 355 002 |
BOSCH | 0 124 355 014 |
BOSCH | 0 124 555 001 |
BOSCH | 0 124 555 002 |
BOSCH | 0 124 555 003 |
BOSCH | 0 124 555 004 |
BOSCH | 0 124 555 007 |
BOSCH | 0 124 555 008 |
BOSCH | 0 124 555 011 |
BOSCH | 0 124 555 012 |
BOSCH | 0 124 555 015 |
BOSCH | 0 124 555 016 |
BOSCH | 0 124 555 019 |
BOSCH | 0 124 555 021 |
BOSCH | 0 124 555 022 |
BOSCH | 0 124 555 023 |
BOSCH | 0 124 555 025 |
BOSCH | 0 124 555 026 |
BOSCH | 0 124 555 032 |
BOSCH | 0 124 555 036 |
BOSCH | 0 124 555 038 |
BOSCH | 0 124 555 040 |
BOSCH | 0 124 555 041 |
BOSCH | 0 124 555 042 |
BOSCH | 0 124 555 044 |
BOSCH | 0 124 555 045 |
BOSCH | 0 124 555 046 |
BOSCH | 0 124 555 052 |
BOSCH | 0 124 555 065 |
BOSCH | 0 124 555 069 |
BOSCH | 0 124 555 071 |
BOSCH | 0 124 555 072 |
BOSCH | 0 124 555 079 |
BOSCH | 0 124 555 080 |
BOSCH | 0 124 555 083 |
BOSCH | 0 124 555 087 |
BOSCH | 0 124 555 089 |
BOSCH | 0 124 555 091 |
BOSCH | 0 124 555 095 |
BOSCH | 0 124 555 096 |
BOSCH | 0 124 555 101 |
BOSCH | 0 124 555 123 |
BOSCH | 0 124 555 124 |
BOSCH | 0 124 655 001 |
BOSCH | 0 124 655 002 |
BOSCH | 0 124 655 003 |
BOSCH | 0 124 655 004 |
BOSCH | 0 124 655 007 |
BOSCH | 0 124 655 016 |
BOSCH | 0 124 655 022 |
BOSCH | 0 124 655 023 |
BOSCH | 0 124 655 036 |
BOSCH | 0 124 655 037 |
BOSCH | 0 124 655 038 |
BOSCH | 0 124 655 039 |
BOSCH | 0 124 655 042 |
BOSCH | 0 124 655 049 |
BOSCH | 0 124 655 051 |
BOSCH | 0 124 655 069 |
BOSCH | 0 124 655 097 |
BOSCH | 0 124 655 103 |
BOSCH | 0 124 655 106 |
BOSCH | 0 124 655 135 |
BOSCH | 0 124 655 139 |
BOSCH | 0 124 655 152 |
BOSCH | 0 124 655 155 |
BOSCH | 0 124 655 15B |
BOSCH | 0 124 655 164 |
BOSCH | 0 124 655 165 |
BOSCH | 0 124 655 173 |
BOSCH | 0 124 655 174 |
BOSCH | 0 124 655 180 |
BOSCH | 0 124 655 211 |
BOSCH | 0 124 655 285 |
BOSCH | 0 124 655 298 |
BOSCH | 0 124 655 311 |
BOSCH | 0 124 655 321 |
BOSCH | 0 124 655 347 |
BOSCH | 0 124 655 348 |
BOSCH | 0 124 655 349 |
BOSCH | 0 124 655 350 |
BOSCH | 0 124 655 411 |
BOSCH | 0 124 655 412 |
BOSCH | 0 124 655 415 |
BOSCH | 0 124 655 416 |
BOSCH | 0 124 655 479 |
BOSCH | 0 124 655 480 |
BOSCH | 0 124 655 641 |
BOSCH | 0 124 655 642 |
BOSCH | F 000 BL0 739 |
BOSCH | F 000 BL0 755 |
BOSCH | F 000 BL0 756 |
BOSCH | F 000 BL0 757 |
BOSCH | F 000 BL0 764 |
BOSCH | F 000 BL0 769 |
BOSCH | F 000 BL0 770 |
BOSCH | F 000 BL0 786 |
BOSCH | F 000 BL0 7B9 |
BOSCH | F 000 BL0 7H3 |
BOSCH | F 000 BL0 7H4 |
BOSCH | F 000 BL0 7H5 |
BOSCH | F 000 BL0 7H6 |
BOSCH | F 000 BL0 7H7 |
BOSCH | F 000 BL0 7H8 |
BOSCH | F 000 BL0 7J7 |
BOSCH | F 000 BL0 7N2 |
BOSCH | F 000 BL0 7R6 |
BOSCH | F 000 BL0 7T5 |
BOSCH | F 000 BL0 7T6 |
BOSCH | F 000 BL0 7V0 |
BOSCH | F 000 BL0 7V9 |
BOSCH | F 00M 144 107 |
BOSCH | F 00M 144 123 |
BOSCH | F 00M 145 256 |
BOSCH | F 00M 145 298 |
BOSCH | F 00M 145 302 |
BOSCH | F 00M 145 307 |
BOSCH | F 00M A45 253 |
CASCO | CRE10614 |
CASCO | CRE10614AS |
CASCO | CRE10614ES |
CASCO | CRE10614GS |
CASCO | CRE10614OS |
CASCO | CRE10614RS |
ERA | 215250A |
ERA | 215250B |
ERA | 215250HQ |
ERA | IB298 |
ERA | VRB396 |
FEBI | 33871 |
FENDT | V 836 879 212 |
GEBE | 1 4201 1 |
GHIBAUDI | RTR3273 |
HC-CARGO | 235703 |
HC-CARGO | 333904 |
HELLA | 5DR 009 728-441 |
MEATDORIA | 52054 |
MERCE | 000 154 24 05 |
MERCE | 000 154 24 06 |
MERCE | 000 154 26 05 |
MERCE | 000 154 27 05 |
MERCE | 000 154 38 05 |
MERCE | A 000 154 24 05 |
MERCE | A 000 154 24 06 |
MERCE | A 000 154 26 05 |
MERCE | A 000 154 27 05 |
MERCE | A 000 154 38 05 |
MOBILETRON | VR-B396 |
POWERMAX | 81113660 |
REAL | 20501416 |
REAL | 20501416BN |
REAL | 20501416OE |
SANDO | SRE10614 |
SANDO | SRE10614.0 |
SANDO | SRE10614.1 |
SCANI | 1501245 |
SCANI | 1900934 |
VW | 2TB 903 803 A |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Regulator napięcia to urządzenie będące częścią układu ładowania akumulatora samochodowego. Bezpośrednio za ładowanie baterii odpowiada alternator, jednak jego prawidłowa praca byłaby mocno utrudniona bez poprawnie funkcjonującego regulatora napięcia. Zadaniem tego elementu jest kontrola napięcia generowanego przez alternator. Powinno ono być względnie stałe, w okolicach 14 – 14,4 V. Dopuszczalne są odchylenia od normy nie większe niż 0,5 V. Sprawnie działający regulator napięcia działa w ten sposób, że w zależności od zmierzonego napięcia, włącza lub wyłącza prąd wzbudzania w prądnicy.
Działanie regulatora jest niezwykle istotne, gdyż zbyt duże wahania napięcia są niebezpieczne. Jeżeli napięcie spadnie poniżej dopuszczalnego poziomu, bardzo możliwe, że dojdzie do całkowitego wyładowania akumulatora. Jeżeli natomiast napięcie jest zbyt wysokie, może dojść do uszkodzenia baterii. Możliwe jest przeciążenie, które zniszczy również inne urządzenia elektryczne, a nawet cały elektryczny układ samochodowy. Na szczęście nowoczesne pojazdy są wyposażone w system zabezpieczający, który w razie niesprawności regulatora napięcia gasi silnik. Nie jest to komfortowe dla kierowcy, jednak rozwiązanie to gwarantuje bezpieczeństwo.
Warto na bieżąco kontrolować poprawność działania regulatora napięcia. Jest to bardo proste wystarczy użyć uniwersalnego miernika lub woltomierza. W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia należy je jak najszybciej wymienić.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.