Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia HITACHI 130697

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
130697
Regulator napięcia HITACHI 130697
  • Regulator napięcia HITACHI 130697 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

87,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HITACHI
Seria:
Hueco
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044079306973
Ograniczenia producenta:
OE VALEO MOTOROLA
Napięcie [V]:
14,0
Napięcie znamionowe:
14
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Regulator 130697 firmy HITACHI

Parametry:
  • Ograniczenia producenta: OE VALEO MOTOROLA
  • Napięcie [V]: 14,0
  • Napięcie znamionowe: 14
  • Gwarancja: 5 lat gwarancji

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 130697 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BMW 12311739435
BMW 1739435
HELLA 5DR004246391
LUCAS_ELEC UCB519
MAG 000094038187
MAG 940038187
MAG 940038187010
MITSUBISHI S890033
MOBILETRON VRPR1667
RENAU 7701039515
RENAU 7701203872
VALEO 2541262
VALEO 2541308
VALEO 2541310
VALEO 2541311
VALEO 2541339
VALEO 2541340
VALEO 2541343
VALEO 2541344
VALEO 2541349
VALEO 2541386
VALEO 2541393
VALEO 2541394
VALEO 2541443
VALEO 2541448
VALEO 2541496
VALEO 2541600
VALEO 2541602
VALEO 2541604
VALEO 2541608
VALEO 2541609
VALEO 2541610
VALEO 2541613
VALEO 2541625
VALEO 2541641
VALEO 2541642
VALEO 2541643
VALEO 2541788
VALEO 2541789
VALEO 2541790
VALEO 2541791
VALEO 2541792
VALEO 2541797
VALEO 2541823
VALEO 2541824
VALEO 2541826
VALEO 2541887
VALEO 436275
VALEO 436276
VALEO 436277
VALEO 436278
VALEO 436279
VALEO 436280
VALEO 436281
VALEO 436282
VALEO 436283
VALEO 436284
VALEO 436285
VALEO 436365
VALEO 436367
VALEO 436383
VALEO 436403
VALEO 436465
VALEO 436467
VALEO 436468
VALEO 436470
VALEO 436471
VALEO 436614
VALEO 436615
VALEO 436616
VALEO 436617
VALEO 436618
VALEO 436637
VALEO 436648
VALEO 437205
VALEO 439020
VALEO 439167
VALEO 439290
VALEO 592793
VALEO 593142
VALEO 9RC2055
VALEO 9RC2062
VALEO A11VI26
VALEO A11VI28
VALEO A11VI30
VALEO A11VI31
VALEO A11VI59
VALEO A11VI61
VALEO A13VI104
VALEO A13VI105
VALEO A13VI106
VALEO A13VI107
VALEO A13VI11
VALEO A13VI131
VALEO A13VI14
VALEO A13VI153
VALEO A13VI16
VALEO A13VI17
VALEO A13VI20
VALEO A13VI21
VALEO A13VI22
VALEO A13VI23
VALEO A13VI25
VALEO A13VI32
VALEO A13VI34
VALEO A13VI35
VALEO A13VI45
VALEO A13VI47
VALEO A13VI55
VALEO A13VI57
VALEO A13VI62
VALEO A13VI64
VALEO A13VI65
VALEO A13VI66
VALEO A1A1162
VALEO NC987
VALEO YV1667H
VALEO YV1867H
WEHRL 13130697

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Regulator 130697 pasuje do Twojego auta

 

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >

Regulator

Regulator napięcia to urządzenie będące częścią układu ładowania akumulatora samochodowego. Bezpośrednio za ładowanie baterii odpowiada alternator, jednak jego prawidłowa praca byłaby mocno utrudniona bez poprawnie funkcjonującego regulatora napięcia. Zadaniem tego elementu jest kontrola napięcia generowanego przez alternator. Powinno ono być względnie stałe, w okolicach 14 – 14,4 V. Dopuszczalne są odchylenia od normy nie większe niż 0,5 V. Sprawnie działający regulator napięcia działa w ten sposób, że w zależności od zmierzonego napięcia, włącza lub wyłącza prąd wzbudzania w prądnicy.

Działanie regulatora jest niezwykle istotne, gdyż zbyt duże wahania napięcia są niebezpieczne. Jeżeli napięcie spadnie poniżej dopuszczalnego poziomu, bardzo możliwe, że dojdzie do całkowitego wyładowania akumulatora. Jeżeli natomiast napięcie jest zbyt wysokie, może dojść do uszkodzenia baterii. Możliwe jest przeciążenie, które zniszczy również inne urządzenia elektryczne, a nawet cały elektryczny układ samochodowy. Na szczęście nowoczesne pojazdy są wyposażone w system zabezpieczający, który w razie niesprawności regulatora napięcia gasi silnik. Nie jest to komfortowe dla kierowcy, jednak rozwiązanie to gwarantuje bezpieczeństwo.

Warto na bieżąco kontrolować poprawność działania regulatora napięcia. Jest to bardo proste wystarczy użyć uniwersalnego miernika lub woltomierza. W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia należy je jak najszybciej wymienić.

HITACHI

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze