- Szerokość [mm]: 25,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 90,0
- Ciężar [kg]: 0,252
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32526VV |
ABA AUTOMO | YP500169 |
ACEMARK | 143427 |
AIC | 51092 |
AKRON-MALÒ | 1570209 |
ASAM | 74642 |
AUTEX | 651117 |
AUTLOG | RT1048 |
AUTOKIT | 03.286 |
AUTOKIT | 03.767 |
AUTOMEGA | 160060010 |
AUTOTEAM | A02244 |
Aslyx | AS-202209 |
BMS | BMS 163 |
BOSCH | 1 987 945 815 |
BRÜCK GERM | 074145278E |
BSG | BSG 90-615-006 |
BTA | E2W5424BTA |
BTE | 602650 |
BUGATTI | KBU10049B |
BUGATTI | KBU5116A |
CAFFARO | 20-27 |
CAFFARO | 500463 |
CALIBER | 76667 |
CAUTEX | 461396 |
CORAM | C806 |
DAYCO | APV2136 |
DENCKERMAN | P300003 |
DEXWAL | 03-217 |
DT SPARE P | 11.12115 |
DYNAMATRIX | DT31007 |
EGT | 291378EGT |
FARE SA | 4458 |
FARE-MX | 4458 |
FEBI | 04127 |
FEBI | 4127 |
FENOX | R34146 |
FLENNOR | FU20996 |
GATES-AU | 36005 |
GATES-MX | 38079 |
GATES-SEA | T36005 |
GATES | T36005 |
GMB | GTC0800 |
GRAF | KP731-2 |
GRAF | KP875-2 |
HART | 344 696 |
HEPU | 15-0112 |
HEPU | 20-1978 |
HUTCHINSON | T0245 |
IJS GROUP | 93-1374 |
INA | 532 0168 10 |
INA | 532 0169 10 |
IPD | 15-0112 |
JPG | 1118303500 |
KAMOKA | R0116 |
KM INTERNA | FI5610 |
KRAFT AUTO | 1220750 |
KWP | KW731-2 |
KWP | KW875-2 |
LEMFO | 13728 02 |
LORETT | PDI3003 |
LORETT | TOA3130 |
LUCAS | LA0215 |
LYNXAUTO | PB-7036 |
MAG | 331316170018 |
MAPCO | 23874 |
MAXGEAR | 54-0400 |
MEC-DIESEL | 385962 |
METALCAUCH | 04756 |
METELLI | 30-0731-2 |
METELLI | 30-0875-2 |
MGA | GA4050 |
MICHELIN E | SMAMP02006 |
MILES | AG03098 |
MOVIS | AST1292 |
MOVIS | AST1780 |
MTR | 55424 |
Motrio | 8660002580 |
NTY | RNK-VW-003 |
OPTI | 116UR |
OPTIMAL | 0-N1311 |
OSSCA | 01055 |
PATRON | PT31007 |
PLYOM | P461396 |
PROFIT | 1014-2006 |
PartsTec | PTA100-0056 |
QH TALBROS | QTA495 |
QH TALBROS | QTT495 |
QUINTON HA | QTA495 |
RECOFICIAL | 93-1374 |
REPKIT | RKT1292 |
REPKIT | RKT1780 |
RIDEX | 312D0007 |
RIDEX | 542R0730 |
RIDEX | 542R0737 |
RUV | 55424 |
SASIC | 1626171 |
SATO tech | V201691 |
SIL | T3274 |
SIL | T3757 |
SKF | VKM 31007 |
SKF | VKMA 31089 |
SNR | GA354.06 |
STARLINE | RS B16910 |
STC | T404756 |
STELLOX | 03-40208-SX |
SYNCRONIX | SY32016910 |
Stark | SKDG-1080006 |
Stark | SKRBS-1200728 |
Stark | SKRBS-1200735 |
TECHNOX | TD20133 |
TECHNOX | TP20462 |
TOPRAN | 107 336 |
TREVI | TA1453 |
TREVI | TD1015 |
TRIALLI | CM 1815 |
TRISCAN | 8641 292001 |
URO PARTS | 074145278E |
VAICO | V10-3936 |
VEMA | 65513947 |
VEMA | 65514250 |
VW | 037 145 276 |
VW | 037 145 276 A |
VW | 037 145 278 A |
VW | 074 145 278 A |
VW | 074 145 278 E |
VW | 37 145 276 |
VW | 37 145 276 A |
VW | 37 145 278 A |
VW | 37145276A |
VW | 74 145 278 A |
VW | 74 145 278 E |
VW | 74145278B |
WILMINK | WG1054424 |
WILMINK | WG1909483 |
WILMINK | WG1909488 |
WILMINK | WG1910446 |
WILMINK | WG2004390 |
WILMINK | WG2308280 |
WXQP | 310547 |
ZEKKERT | SR-1101 |
ZPY | 037145276A |
alp | ALP-002208 |
vika | 11450170701 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka kierunkowa, zwana również prowadzącą, to niezbędny element układu paska klinowego. Odpowiada ona za zapewnienie paskowi odpowiedniego kąta przylegania do drugiego koła pasowego. Rolka prowadząca sprawia, że kąt jest niewielki, co zapobiega ślizganiu się paska. Tym samym właściwa, dobrze pracująca rolka kierunkowa odpowiada za poprawną pracę pompy wody czy też alternatora. Urządzenia te są bowiem napędzane przez pasek klinowy.
Standardowo rolkę prowadzącą wykonuje się z metalu. W tym celu wykorzystuje się głównie stal. Metal gwarantuje odporność na nacisk i generalnie odporność na zużywanie. Metalowa rolka prowadząca czasami może nawet wyjść cało ze zderzenia kilku części, będącego efektem zerwania się paska klinowego. Jednak nie wszystkie rolki kierunkowe są metalowe. Niektórzy producenci coraz mocniej promują modele wykonane z tworzywa sztucznego. Część z nich wykazuje niską wytrzymałość, jednak niektóre pod żadnym względem nie odbiegają od swoich metalowych odpowiedników.
Zagrożeniem dla metalowej rolki prowadzącej jest niewątpliwie korozja. Rdza to czynnik zagrażający w zasadzie wszystkim metalowym częściom samochodowym. Jednak najlepsze rolki od uznanych producentów pokrywane są warstwami ochronnymi, które zapobiegają korozji. Inny problem, który występuje w przypadku rolek, to zużycie wskutek nadmiernego naprężania paska klinowego. Warto pilnować optymalnego poziomu naprężenia. Jeżeli chodzi o części z tworzywa sztucznego, modele niskiej jakości mogą pękać po upływie stosunkowo krótkiego czasu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.