- Średnica [mm]: 57
- Szerokość [mm]: 24
- Sterowanie rolką napinacza: Manualny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0001 |
BOSCH | 1987949363 |
CITRO | 0818.21 |
CITRO | 0829.17 |
CITRO | 95619217 |
CONTI | V55801 |
DAYCO | ATB2240 |
FEBI | 05338 |
FEBI | 5338 |
FIAT | 5972277 |
FIAT | 71740977 |
GATES | T41121 |
GMB | GT80290 |
HUTCHINSON | HTG 12 |
INA | 531 0005 10 |
INA | F-36261.3 |
LANCIA | 5972277 |
LANCIA | 71740977 |
PEUGE | 0818.21 |
PEUGE | 0829.17 |
QUINTON HA | QTT109 |
QUINTON HA | QTT219 |
RUV | 55801 |
SNR | GT359.10 |
SPIDAN | 66801 |
AUTOBIANCHI
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
YUGO
|
ZASTAVA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.