Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | AGT-025 |
AISIN | AGT025 |
AJUSA | 0829.88 |
AJUSA | 0829.89 |
AJUSA | 96413140 |
BMW | 11 31 7 805 960 |
BOSCH | 1 987 949 864 |
BOSCH | 1987949864 |
CITRO | 0829.88 |
CITRO | 0829.89 |
CITRO | 96 413 140 |
CONTI | V55953 |
DAYCO | ATB2236 |
FEBI | 19511 |
FIAT | 9400829889 |
FORD | 1145947 |
FORD | 1359934 |
FORD | 1481774 |
FORD | 1562503 |
FORD | 1678609 |
FORD | 2S6Q-6B217-AA |
FORD | 2S6Q-6B217-AB |
FORD | 2S6Q-6B217-AD |
FORD | 2S6Q-6B217-AE |
FORD | 9V2Q-6B217-AA |
GATES | T43158 |
GATES | Z80036 |
HELLA | 9XU 376 818-381 |
HUTCHINSON | HTG 153 |
HUTCHINSON | HTG153 |
INA | 531 0555 10 |
INA | F-232828.03 |
INA | F-232828.06 |
INA | F-232828.07 |
INA | F-232828.08 |
INA | F-232828.09 |
INA | F-232828.11 |
INA | F-232828.3 |
INA | F-625728 |
IPD | 14-0740 |
LORETT | CR3510 |
MAZDA | Y401-12-770 |
MAZDA | Y401-12-770A |
MAZDA | Y401-12-770B |
MAZDA | Y401-12-770C |
MAZDA | Y401-12-770D |
MAZDA | Y645-12-770 |
MINI | 11317805960 |
PEUGE | 0829.88 |
PEUGE | 0829.89 |
PEUGE | 96 413 140 |
QUINTON HA | QTT1027 |
ROULUNDS | BT1175 |
RUV | 55953 |
SKF | VKM 13140 |
SKF | VKM13140 |
SNR | GT359.24 |
SNR | GT35924 |
SUZUK | 12810-73J00 |
SUZUK | 12810-73J01 |
SUZUK | 12810-73J01-000 |
SWAG | 62919511 |
TOYOT | SU001-00543 |
TRIPLEFIVE | Y3558 |
VOLVO | 30711068 |
VOLVO | 30751981 |
VOLVO | 31259239 |
VOLVO | 31316844 |
VOLVO | 31375338 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
MAZDA
|
MINI
|
PEUGEOT
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.