Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rolka napinacza paska rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS J1146012

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
J1146012
Rolka napinacza paska rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS J1146012
  • Rolka napinacza paska rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS J1146012 - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

125,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Jednostka:
sztuka
EAN:
4029416006648
Średnica zewnętrzna [mm]:
50
Szerokość [mm]:
27
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza J1146012 firmy HERTH+BUSS JAKOPARTS

Parametry:
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 50
  • Szerokość [mm]: 27

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla J1146012 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.Z. Meist AZMT-30-052-1342
ASHIKA 45-06-611
ASHUKI 03422106
AUTEX 654636
AUTOKIT 03580
AUTOTEAM A02636
BLUEPRINT ADD67611
CALIBER 56860
DAIHA 13505-97201-000
DAYCO ATB2509
FLENNOR FS66492
GATES T41245
HEPU 153631
HUTCHINSON HTG429
INA 531 0824 10
IPD 153631
IPS PARTS ITB6611
JAPANPAR BE-611
JAPKO 45611
KAVO PARTS DTE-1507
KM INTERNA FI6590
LUCAS LD0114
LUCAS_ENGI LD0114
LYNXAUTO PB1250
MAG 331316170925
MAPCO 23258
MDR MTT5611
METZGER WMATB2509
MICHELIN E SMATK0360
NIPPARTS J1146012
NPS D113U10
NTN GT373.20
OPTIMAL 0N1764
RPK RPK009690
RUV 57911
SK SK008580
SKF VKM 77503
SNR GT373.20
SOLIDAUTO D169001
SPIDAN 68911
TOYOT 13505-97201-000
TREVI TD1367
VEMA 65012004
WILMINK WG1784360

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Rolka napinacza J1146012 pasuje do Twojego auta

 

DAIHATSU

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Rolka napinacza

Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.

Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:

  • Koło pasowe, lub koło z obrzeżami i rowkiem na obwodzie - pasek rozrządu, lub pasek serpentynowy zazwyczaj przesuwa się w tym obszarze.
  • Łożysko, które umożliwia swobodne obracanie się pierścienia zewnętrznego, podczas gdy pierścień wewnętrzny pozostaje nieruchomy. Łożysko tego typu jest zwykle wykonane z łożysk kulkowych w oprawie smarowanej smarem.
  • Środkowy otwór - służy do mocowania koła pasowego do powierzchni silnika. Niektóre konstrukcje rolek napinacza mają nasmarowaną tuleję w środkowym otworze. Większość rolek napinacza ma otwór środkowy z łożyskiem promieniowym.

Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.

Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.

HERTH+BUSS JAKOPARTS

Herth+Buss Jakoparts -  to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek. 

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką  Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.

O ofercie ponad 14 000 części!

Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:

  • elementy układu napędowego;
  • elementy układu hamulcowego;
  • elementy układu kierowniczego;
  • elementy zawieszenia;
  • części eksploatacyjne.

Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.

Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze