- Średnica zewnętrzna [mm]: 66
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
- Wysokość [mm]: 24
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 641089 |
BH SERVICE | 9XU 376 819-501 |
BOSCH | 1 987 949 824 |
CONTI | V55447 |
DAYCO | ATB2316 |
DT SPARE P | 11.12118 |
FEBI | 11561 |
GATES | T43048 |
GK | 641089 |
HELLA | 9XU 376 819-501 |
HEPU | 14-0084 |
HUTCHINSON | HTG 263 |
INA | 531 0276 30 |
IPD | 14-0084 |
LORETT | TDI1809 |
OPTI | 233ST |
OPTIMAL | 0-N110 |
QUINTON HA | QTT866 |
RUV | 55447 |
SKF | VKM 11073 |
SNR | GT357.32 |
SWAG | 30 03 0058 |
TOPRAN | 108 678 |
TRISCAN | 8646 29118 |
VAICO | V95-0205 |
VOLVO | 9207927 |
VW | 074 130 195 |
VW | 074 130 195 B |
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.