- Średnica [mm]: 59
- Szerokość [mm]: 27
Dodaj opinię
(03.03.2014)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu RUVILLE 55809
(22.08.2013)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu RUVILLE 57319
(21.05.2013)
Opinia wystawiona dla Rolka napinacza paska rozrządu RUVILLE 55001
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | TP-0047 |
BERTOLOTTI | Y3465 |
BH SERVICE | 9XU 376 819-671 |
CONTI | V55541 |
DACIA | 74 30 638 277 |
DACIA | 74 33 063 8277 |
DACIA | 74 38 642 251 |
DACIA | 74 38 670 484 |
DACIA | 74 39 440 329 |
DAYCO | ATB2234 |
DOLZ | 06KD121 |
FAI | T9500 |
FEBI | 14381 |
FLENNOR | FS05593 |
FLENNOR | FS99516 |
GATES | T43139 |
GATES | Z80316 |
GK | 641304 |
GMB | GTB0820 |
HELLA | 9XU 376 819-671 |
HEPU | 14-0299 |
HUTCHINSON | HTG 138 |
INA | 531 0312 10 |
IPD | 14-0299 |
KAISHIN | FI7540 |
KLOTZ | S299 |
KM INTERNA | FI7540 |
LORETT | CR 3209 |
MEYLE | 551 902 1001 |
OPTI | 246ST |
OPTIMAL | 0-N137 |
QUINTON HA | QTT933 |
RENAU | 74 33 063 8277 |
RENAU | 7430638277 |
RENAU | 7438642251 |
RENAU | 7438670484 |
RENAU | 7439440329 |
RENAU | 7439449329 |
RENAU | 7739440329 |
ROULUNDS | BT1144 |
ROULUNDS | CR3209 |
ROULUNDS | T55541 |
RPK | RPK301094 |
RUV | 55541 |
SCHAEFFLER | 531 0312 10 |
SK | SK299984 |
SKF | VKM 16604 |
SNR | GT355.33 |
SPIDAN | 0066541 |
SPIDAN | 66541 |
SWAG | 55 03 0013 |
TIMKEN | TKR 9137 |
TREVI | 301094 |
TREVI | SK299984 |
TRIPLEFIVE | 0210-11-05541P |
TRIPLEFIVE | 03.80138 |
TRIPLEFIVE | 080I1874.12 |
TRIPLEFIVE | 1874.12 |
TRIPLEFIVE | 340 6364 |
TRIPLEFIVE | MBI-26750 |
TRIPLEFIVE | RKT1854 |
TRIPLEFIVE | TD23162 |
TRIPLEFIVE | Y3465 |
TRISCAN | 8646 10118 |
VAICO | V95-0158 |
VOLVO | 30638277 |
VOLVO | 30684210 |
VOLVO | 8642251 |
VOLVO | 8670484 |
VOLVO | 8687851 |
VOLVO | 8692630 |
VOLVO | 9440329 |
VOLVO | 9440329-2 |
RENAULT
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Ruville to niemiecki producent części samochodowych. Firma posiada bogatą historię i jeszcze bogatszą ofertę. Jej podstawę stanowią części zawieszenia samochodu. W asortymencie Ruville znajdziemy takie autoczęści, jak: wahacze, łożyska stabilizatory, piasty, amortyzatory i wiele innych elementów podwozia. Zaopatrując się jedynie w części samochodowe Ruville, z powodzeniem można przeprowadzić kompleksową wymianę zawieszenia.
Ponadto, producent wprowadza do sprzedaży również części silnika oraz rozrządu. Wysoko cenione są łańcuchy rozrządu Ruville, a także paski, napinacze czy wałki. Firma od lat konsekwentnie poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej kompleksowym producentem części samochodowych – również spoza wymienionych kategorii.
Ruville to marka doceniana przez kierowców, ale również przez producentów samochodów. Dlatego autoczęści Ruville trafiają nie tylko na rynek wtórny, ale również do fabryk samochodowych. Firma prowadzi zatem produkcję części oryginalnych i zamiennych. Korzystając z tych samych linii produkcyjnych, producent jest w stanie wytwarzać części zamienne nieodbiegające jakością od elementów wykorzystywanych przy pierwszym montażu.
Marka Ruville powstała w Niemczech w 1922 roku. Jej nazwa pochodzi do nazwiska twórcy przedsiębiorstwa – Egona von Ruville. Początkowo asortyment producenta stanowiły głównie zestawy naprawcze do samochodów, które w tamtym czasie nieustannie ulegały usterkom. Dopiero z czasem firma przeszła przemianę, otwierając się również na innego typu asortyment i ostatecznie specjalizując się w częściach zawieszenia, rozrządu i silnika.