Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 04L 109 243 K |
AUDI | 4L 109 243 K |
AUTEX | 655405 |
AUTEX | 703151 |
AUTLOG | ZK1127 |
AUTOKIT | 03.82217 |
AUTOKIT | 04.5477 |
AUTOKIT | 04.5477PA |
AUTOKIT | 04.5477PA2 |
AUTOTEAM | AA1403 |
CALIBER | 89940 |
CONTI | V54003 |
DAYCO | ATB2797 |
DIAMAX | A5106 |
DT SPARE P | 11.12127 |
FEBI | 178943 |
GATES | T43287 |
GK | 655405 |
HEPU | 15-4400 |
INA | 530 0699 32 |
INA | 531 0929 10 |
IPD | 15-4400 |
IPD | 20-2146 |
KM INTERNA | FI29030 |
LORETT | KPA0818A |
LORETT | TDI5600 |
Litens | 979457 |
MABYPARTS | OBK010531 |
MAN | 65.95801.0000 |
METELLI | 29-0442 |
METELLI | 30-1360-3 |
MOVIS | AST3933 |
MOVIS | ASTK1288 |
MOVIS | ASTK1288PA |
MOVIS | ASTK1288PA2 |
QUINTON HA | QTT1309 |
REPKIT | RKT3933 |
REPKIT | RKTK1288 |
REPKIT | RKTK1288PA |
REPKIT | RKTK1288PA2 |
RUV | 542919 |
RUV | 5503911 |
RUV | 550498 |
RUV | 5504981 |
RUV | 5504982 |
SASIC | 1706107 |
SIL | K1PA1636 |
SIL | K2PA1566 |
SIL | K2PA1566V |
SIL | T5919 |
SIL | TK1498 |
SKODA | 04L 109 243 K |
SKODA | 4L 109 243 K |
SYNCRONIX | SY31092910 |
VAICO | V10-5998 |
VW | 04L 109 243 K |
VW | 4L 109 243 K |
WILMINK | WG2112191 |
WILMINK | WG2136863 |
WILMINK | WG2201635 |
WILMINK | WG2230860 |
ZPY | 04L109243K |
AUDI
|
MAN
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rolka napinacza jest elementem silnika znajdującym się w komorze przed silnikiem. Rolki napinacza służą do prowadzenia paska rozrządu. Rolki napinacza są bezpośrednio połączone z napinaczem i są częścią, po której przebiega napinany pasek. Tak jak w przypadku pozostałych kół pasowych; rolki napinające napinacza mogą być wykonane z dowolnego wytrzymałego materiału. Stal jest bardzo popularnym wyborem ze względu na swoją trwałość i wytrzymałość.
Rolka napinacza luźnego musi składać się z trzech elementów:
Rolki napinaczy są produkowane zgodnie ze specyfikacjami ANSI, ISO lub DIN, dzięki czemu prawidłowo napinają łańcuch o określonym rozmiarze.
Awaria rolki napinacza to bardzo powszechny problem z którym musiało się zetknąć wielu kierowców. Wychwycona w odpowiednim momencie może uchronić przed wystąpieniem innych usterek, dzięki czemu koszty naprawy będą znacznie mniejsze.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.