- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 0,95
Dodaj opinię
(24.07.2019)
Opinia wystawiona dla Rozrusznik BOSCH 0 001 123 036
(04.10.2017)
Opinia wystawiona dla Rozrusznik BOSCH 0 986 016 300
(08.06.2017)
Opinia wystawiona dla Rozrusznik BOSCH 0 986 020 870
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | 0 986 013 211 |
BOSCH | 0 986 013 213 |
BOSCH | 9 000 142 003 |
BOSCH | 9 000 333 104 |
BOSCH | 9 000 333 106 |
CITRO | 5802 53 |
CITRO | 5802 75 |
CITRO | 5802 K8 |
CITRO | 5802 S4 |
CITRO | 97 51 377 680 |
CITRO | 97 517 545 |
CITRO | G 517 547 80 |
DELCOREMY | DRS 3210 |
HC-PARTS | CS 306 |
HELLA | 8EA 726 061-001 |
LUCAS_ELEC | LRS 467 |
LUCAS_ELEC | LRS 597 |
LUCAS_ELEC | LRS00467 |
LUCAS_ELEC | LRS00597 |
MAG | 9432 511 11 |
MITB | M 003 T 19771 |
MITB | M 003 T 19871 |
MITB | M 003 T 39781 |
MITB | M 003 T 39881 |
MITB | M 3 T 19771 |
MITB | M 3 T 19871 |
MITB | M 3 T 39781 |
MITB | M 3 T 39881 |
PEUGE | 5802 53 |
PEUGE | 5802 75 |
PEUGE | 5802 K8 |
PEUGE | 5802 S4 |
PEUGE | 97 517 545 |
PEUGE | 9751 377 680 |
PEUGE | G 517 547 80 |
ROVER | GNU 4565 |
TALBO | 5802 75 |
VALEO | 432 545 |
VALEO | 432 610 |
VALEO | 433 304 |
VALEO | 499 016 |
VALEO | D 9 E 131 |
VALEO | D 9 E 132 |
VALEO | D 9 E 43 |
VALEO | D 9 E 44 |
VALEO | D 9 E 83 |
VALEO | ND 040 |
VALEO | ND 127 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
ROVER
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.