- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 1,8
- Średnica flanszy [mm]: 70
- Ilość zębów: 14
- Zacisk: Pin "50" Plug
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Ciężar netto [kg]: 3,3
- Długość 1 [mm]: 138
- Długość 2 [mm]: 52
- Długość 3 [mm]: 17,5
- Ciężar netto [kg]: 3,33
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10438176 |
AUTOELECTR | AEX1199 |
CASCO | CST35308GS |
CEVAM | 3264 |
DODGE | 4801830AC |
ELSTOCK | 25-5141 |
EUROTEC | 11040927 |
JEEP | 04801830AC |
JEEP | 4801830AC |
LUCAS_ELEC | LRS03979 |
MITSUBISHI | M000T23771ZC |
MITSUBISHI | M0T23771ZC |
POWERMAX | 88214934 |
PSH | 530.525.142 |
PSH | 830.525.142.130 |
RE-EX | 502-02103 |
TMI | ST02103 |
DODGE
|
JEEP
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.
DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.