- Napięcie [V]: 12
- Moc znamionowa [kW]: 2,2
- Ilość zębów: 12
- Ilość otworów: 2
- Ilość otworów gwintowanych: 1
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Położenie / kąt: R 6,73
- Zacisk: NO
- Liczba otworów do mocowania: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALANKO | 10439975 |
ALANKO | 11439975 |
AS-PL | S/3093 |
AS-PL | S3093(VALEO) |
AUDI | 2H0 911 023 FX |
AUDI | 2H0 911 023 N |
AUDI | 2H0 911 023 NX |
AUDI | 2H0 911 023AX |
AUDI | 2H0911023 |
AUDI | 2H0911023A |
AUDI | 2H0911023F |
ELSTOCK | 25-4258 |
MERCE | 2H0911023F |
MERCE | 9069060026 |
MERCE | A2H0911023F |
MERCE | A9069060026 |
SEAT | 2H0 911 023 A |
SEAT | 2H0 911 023 AX |
SEAT | 2H0 911 023 FX |
SEAT | 2H0 911 023 NX |
SEAT | 2H0 911 023F |
SEAT | 2H0911023N |
SKODA | 2H0 911 023 A |
SKODA | 2H0 911 023 AX |
SKODA | 2H0 911 023 FX |
SKODA | 2H0 911 023 N |
SKODA | 2H0 911 023 NX |
SKODA | 2H0 911 023F |
VAG | 2H0 911 023 AV |
VAG | 2H0911023A |
VAG | 2H0911023AX |
VAG | 2H0911023F |
VAG | 2H0911023N |
VAG | 2H0911023NX |
VALEO | 438243 |
VALEO | 458411 |
VALEO | TS22 ER 12 |
VALEO | TS22 ER 13 |
VEMO | V30-12-50002 |
VW | 2H0911023 |
VW | 2H0911023A |
VW | 2H0911023AV |
VW | 2H0911023AX |
VW | 2H0911023F |
VW | 2H0911023FX |
VW | 2H0911023N |
VW | 2H0911023NX |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.