Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Rura wydechowa ASSO 10.1042 (Z przodu)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
10.1042
Rura wydechowa ASSO 10.1042 (Z przodu)
  • Rura wydechowa ASSO 10.1042 (Z przodu) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
ASSO
Układ wydechowy:
Dla rury wydechowej
Lokalizacja w aucie:
Z przodu
Numer seryjny:
10.1042
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Rury 10.1042 firmy ASSO

Parametry:
  • Układ wydechowy: Dla rury wydechowej
  • Lokalizacja w aucie: Z przodu
  • Numer seryjny: 10.1042

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 10.1042 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSAL 771-375
CITRO 75525421
CITRO GX0414101A
CITRO GX0414103A
CITRO GX0414104A
MTS 01.11130
WALKER 01065
WALKER 3277490010650

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Rury 10.1042 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Rury

Rura wydechowa to ostatnia, wylotowa część układu wydechowego. Jej zadaniem jest bezpieczne odprowadzenie spalin z układu na zewnątrz. Zwykle rura wydechowa składa się z dwóch odcinków, pomiędzy którymi znajduje się tłumik. Zadaniem tłumika jest rzecz jasna przede wszystkim ograniczenie hałasu towarzyszącego wydychaniu powietrza z układu.

Każda część układu wydechowego jest narażona na uszkodzenia, ze względu na wyjątkowo trudne warunki pracy. Wysoka temperatura, częste jej wahania, wilgoć oraz ciągły kontakt z zanieczyszczeniami skracają żywotność poszczególnych części układu wydechowego. Dlatego też elementy te muszą być zawsze wykonywane z najbardziej wytrzymałych materiałów. Rura wydechowa to konstrukcja metalowa, najczęściej stalowa. Wzmocniona stal gwarantuje odporność na działanie niebezpiecznych czynników chemicznych, a także dobrze znosi wysokie temperatury. Specjalna powłoka cynkowa przeciwdziała natomiast powstawaniu korozji. Ponadto, wytrzymała stal zapobiega uszkodzeniom mechanicznym, na które rura wydechowa jest wyjątkowo narażona ze względu na zewnętrzne ulokowanie tej części układu.

Pomimo wykorzystania najlepszych materiałów, bardzo prawdopodobne, że prędzej czy później rura wydechowa ulegnie uszkodzeniu. Może dojść do jej pęknięcia lub stopienia którejś części rury. Spośród wymienionych powyżej czynników do uszkodzenia rury najczęściej prowadzi wysoka temperatura. W pierwszym odcinku rury wydechowej spaliny mogą osiągać temperaturę nawet ponad 300 stopni Celsjusza. Dalej spada ona do około 200 stopni, co jednak nadal jest bardzo wysoką wartością. Ponadto, zagrożeniem dla sprawnego odprowadzania spalin przez rurę wydechową są same zanieczyszczenia, które mogą zatykać przepływ.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze