- Zakres temperatury od [°C]: 35
- Zakres temperatury do [°C]: 60
- Tryb pracy: Mechaniczne
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 124753 |
CITRO | 124758 |
CITRO | 164753 |
CITRO | 164758 |
CITRO | 96053111 |
DELPHI | TMC1005 |
PEUGE | 124753 |
PEUGE | 124758 |
PEUGE | 164753 |
PEUGE | 164758 |
PEUGE | 96053111 |
PSA | 124753 |
PSA | 124758 |
PSA | 164753 |
PSA | 164758 |
PSA | 96053111 |
QUINTON HA | QTH801CS |
RENAU | 7700852541 |
RENAU | 7700869613 |
SEIM | 083100 |
SEIM | 08310900 |
TALBO | 164744 |
TOPRAN | 722318 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sterownik silnika to element, który zastąpił w nowoczesnych pojazdach stosowany dawniej gaźnik. Dzięki tej części możliwy stał się elektroniczny wtrysk paliwa. Czym zajmuje się sterownik silnika? Jego zadaniem jest kontrola pracy jednostki napędowej. W swojej pracy element ten korzysta z rozmaitych danych. Pobiera je z czujników zlokalizowanych w różnych częściach samochodu. Sterowanie silnikiem odbywa się m.in. na podstawie analizy danych z sondy lambda, czujnika temperatury kolektora ssącego, czujników położenia wału i wałka rozrządu oraz wielu innych.
Sterowanie silnikiem polega przede wszystkim na zmianach proporcji paliwa i powietrza w mieszance paliwowo-powietrznej. Informacje docierające do sterownika z wymienionych czujników i innych często są wystarczające, aby określić właściwe proporcje, jednak dodatkowo urządzenie bierze pod uwagę również zapisane dane z przeszłości. Ponadto, to właśnie sterownik decyduje o momencie zapłonu, a także momencie wtrysku. Za sprawą tego elementu jednostka napędowa nie tylko pracuje efektywniej i szybciej, ale również bezpieczniej. Rzecz w tym, że w razie konieczności komputer hamuje dopływ paliwa, jeżeli na podstawie dostępnych danych uzna to za niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa.
Awaria sterowania silnika skutkuje utratą kontroli nad pracą jednostki napędowej. Tym samym konieczne jest jak najszybsze przywrócenie sprawności elementu. W wielu przypadkach możliwa jest skuteczna naprawa tej części, natomiast jeśli okaże się to niewykonalne, sterownik silnika należy wymienić.
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.