- Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 19.05
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Ciężar [kg]: 0,34
- System hamulcowy: SACHS
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
- Ciężar [kg]: 0,29
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | F8W006ABE |
ASAM | 76713 |
ATE | 24.2519-1705.3 |
AUDI | 1K0721261 |
AUDI | 1K0721261A |
AUDI | 1K0721261AA |
AUDI | 1K0721261AD |
AUDI | 1K0721261AE |
AUDI | 1K0721261AK |
AUDI | 1K0721261F |
AUDI | 1K0721261G |
AUDI | 1K0721261H |
AUDI | 1K0721261J |
AUDI | 1K0721261K |
AUDI | 1K0721261L |
AUDI | 1K0721261N |
AUDI | 1K0721261Q |
AUDI | 1K0721261T |
AUDI | 5Q0721261C |
AUDI | 5Q0721261F |
AUDI | 5Q0721261J |
AUDI | 5Q0721261M |
BORG BECK | BES139 |
BOSCH | 0 986 486 576 |
BRAKE ENG | WC1025BE |
BREMBO | E 85 003 |
CAR | 9242 |
CAUTEX | 462417 |
CIFAM | 404-069 |
CIFAM | 404-195 |
DELPHI | LL80129 |
DELPHI | LL80217 |
FEBI | 32168 |
FERODO | FHC6078 |
FTE | 3101519 |
GIRLING | 1104264 |
GIRLING | 1104279 |
HAVAM | CS20269 |
HAVAM | CS20306 |
JPG | 1130500400 |
JURID | 512111J |
KAMOKA | CC025 |
KAWE | S3232 |
LPR | 3232 |
LUK | 512 0010 10 |
MAG | 360319030066 |
MAPCO | 2896 |
MAXGEAR | 46-0039 |
METALCAUCH | 06122 |
METELLI | 54-0069 |
METELLI | 54-0195 |
NK | 842304 |
OPTIMAL | CL-0136 |
PATRON | PBC3232 |
PROTECHNIC | PRH5075 |
SACHS | 6283 000 047 |
SACHS | 6283 605 040 |
SAMKO | M30219 |
SEAT | 1K0721261 |
SEAT | 1K0721261A |
SEAT | 1K0721261AA |
SEAT | 1K0721261AC |
SEAT | 1K0721261AD |
SEAT | 1K0721261AE |
SEAT | 1K0721261AF |
SEAT | 1K0721261AG |
SEAT | 1K0721261AJ |
SEAT | 1K0721261AK |
SEAT | 1K0721261C |
SEAT | 1K0721261G |
SEAT | 1K0721261H |
SEAT | 1K0721261J |
SEAT | 1K0721261K |
SEAT | 1K0721261L |
SEAT | 1K0721261N |
SEAT | 1K0721261Q |
SEAT | 1K0721261T |
SEAT | 5Q0721261C |
SEAT | 5Q0721261F |
SEAT | 5Q0721261J |
SEAT | 5Q0721261M |
SKODA | 1K0721261 |
SKODA | 1K0721261A |
SKODA | 1K0721261AA |
SKODA | 1K0721261AD |
SKODA | 1K0721261AE |
SKODA | 1K0721261AF |
SKODA | 1K0721261AG |
SKODA | 1K0721261AK |
SKODA | 1K0721261AL |
SKODA | 1K0721261F |
SKODA | 1K0721261G |
SKODA | 1K0721261H |
SKODA | 1K0721261J |
SKODA | 1K0721261K |
SKODA | 1K0721261L |
SKODA | 1K0721261N |
SKODA | 1K0721261Q |
SKODA | 1K0721261T |
SKODA | 5Q0721261C |
SKODA | 5Q0721261J |
SKODA | 5Q0721261M |
STELLOX | 05-84127-SX |
SWAG | 30 93 2168 |
Stark | SKSC-0620016 |
TOPRAN | 112 088 |
TRISCAN | 8130 29310 |
TRUSTING | CZ080 |
TRUSTING | CZ195 |
TRW | PJD264 |
TRW | PJD279 |
VAG | 1K0 721 261 |
VAG | 1K0 721 261A |
VAG | 1K0 721 261B |
VAG | 1K0 721 261C |
VAG | 1K0 721 261F |
VAG | 1K0 721 261G |
VAG | 1K0 721 261H |
VAG | 1K0 721 261J |
VAG | 1K0 721 261K |
VAG | 1K0 721 261L |
VAG | 1K0 721 261N |
VAG | 1K0 721 261Q |
VAG | 1K0 721 261R |
VAG | 1K0 721 261S |
VAG | 5Q0 721 261C |
VALEO | 3101519 |
VALEO | 810655 |
VILLAR | 624.6501 |
VW | 1K0721261 |
VW | 1K0721261A |
VW | 1K0721261AA |
VW | 1K0721261AC |
VW | 1K0721261AD |
VW | 1K0721261AE |
VW | 1K0721261AF |
VW | 1K0721261AG |
VW | 1K0721261AJ |
VW | 1K0721261AK |
VW | 1K0721261AL |
VW | 1K0721261B |
VW | 1K0721261C |
VW | 1K0721261F |
VW | 1K0721261G |
VW | 1K0721261H |
VW | 1K0721261J |
VW | 1K0721261K |
VW | 1K0721261L |
VW | 1K0721261N |
VW | 1K0721261Q |
VW | 1K0721261R |
VW | 1K0721261S |
VW | 1K0721261T |
VW | 5Q0721261C |
VW | 5Q0721261F |
VW | 5Q0721261J |
VW | 5Q0721261M |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.