- Ciężar netto [g]: 170
- Numer seryjny: NSW-CT-005
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 41905 |
ABE | F8C008ABE |
ATE | 24.2518-1702.3 |
BORG BECK | BES242 |
BREMBO | E 61 014 |
BSG | BSG 70-625-005 |
CAR | 9710 |
CIFAM | 404-159 |
CITRO | 218200 |
CITRO | 2182E2 |
FEBI | 103498 |
FRITECH | CZ159 |
FTE | 3103119 |
FTE | KN19068.7.1 |
HOFFER | H805094 |
KAWE | S3073 |
LPR | 3073 |
LUK | 512 0050 10 |
MAXGEAR | 46-0149 |
MEATDORIA | 805094 |
METELLI | 54-0159 |
OPENPARTS | FSC4163.00 |
PEUGE | 218200 |
PEUGE | 2182E2 |
PROTECHNIC | PRH5142 |
SACHS | 6283 600 542 |
SACHS | 6283 654 002 |
SACHS | 6283600542 |
SACHS | 6283654002 |
SWAG | 62 10 3498 |
TEXTAR | 52027600 |
TOPRAN | 723 758 |
TOPRAN | 723758 |
TRUSTING | CZ159 |
VALEO | 3103119 |
VALEO | 874717 |
VILLAR | 624.B532 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.
Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.
W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.