- Długość kabli: 975
- Ilość połączeń: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 022906262AP |
AUDI | 022906262BR |
AUDI | 022906262BT |
AUDI | 022906262CC |
AUDI | 06A906262CK |
AUDI | 06E906262D |
AUDI | 06F906262AE |
AUDI | 06H906262A |
AUDI | 06J906262A |
AUDI | 06K906262D |
AUDI | 079906265A |
AUDI | 079906265E |
AUDI | 07L906265H |
AUDI | 1K0998262S |
AUDI | 1K0998262T |
BOSCH | 0258006661 |
EPS | 1998040 |
FACET | 108040 |
KW | 498040 |
PORSC | 95860617400 |
PORSC | 98560617400 |
SEAT | 06J906262A |
SEAT | 06K906262D |
SKODA | 06J906262A |
SKODA | 06K906262D |
VAG | 022906262AP |
VAG | 022906262BR |
VAG | 022906262BT |
VAG | 022906262CC |
VAG | 06A906262CK |
VAG | 06E906262D |
VAG | 06F906262AE |
VAG | 06H906262A |
VAG | 06J906262A |
VAG | 06K906262D |
VAG | 079906265A |
VAG | 079906265E |
VAG | 07L906265H |
VAG | 1K0998262S |
VAG | 1K0998262T |
VW | 022906262AP |
VW | 022906262BR |
VW | 022906262BT |
VW | 022906262CC |
VW | 06A906262CK |
VW | 06E906262D |
VW | 06F906262AE |
VW | 06H906262A |
VW | 06J906262A |
VW | 06K906262D |
VW | 079906265A |
VW | 079906265E |
VW | 07L906265H |
VW | 1K0998262S |
VW | 1K0998262T |
WALKER | 25024672 |
WALKER | 25024755 |
AUDI
|
PORSCHE
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.