- Długość kabli: 500
- Ilość przewodów: 5
- Sonda lambda: Ogrzewana
- Sonda lambda: Sonda planarna
- Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 51827385 |
ALFA | 51838592 |
ALFA | 55261477 |
ALFA | 55264927 |
AUDI | 4S0 906 262 |
AUDI | 4S0 906 262 F |
BOSCH | 0 258 017 123 |
BOSCH | 0 258 017 171 |
BOSCH | 0 258 017 300 |
BOSCH | 0 258 017 385 |
BOSCH | 0 258 017 438 |
BOSCH | 0 258 017 439 |
BOSCH | 0 258 017 473 |
BOSCH | 0 258 017 474 |
BOSCH | 0 258 017 547 |
BOSCH | 0 258 017 607 |
BOSCH | 0 258 017 608 |
BOSCH | 0 281 004 040 |
BOSCH | 0 281 004 123 |
BOSCH | 0 281 004 137 |
BOSCH | 0 281 004 138 |
BOSCH | 0 281 004 163 |
BOSCH | 0 281 004 174 |
BOSCH | 0 281 004 472 |
BOSCH | 0 281 004 473 |
BOSCH | 0 281 004 482 |
BOSCH | 0 281 004 483 |
BOSCH | 0 281 004 486 |
BOSCH | 0 281 004 487 |
CHEVR | 92068286 |
DELPHI | ES20541-12B1 |
DELPHI | ES21332-12B1 |
FACET | 10.8404 |
FAE | 75051 |
FAE | 75060 |
FAE | 75069 |
FAE | 75110 |
FIAT | 51827385 |
FIAT | 51838592 |
FIAT | 55261477 |
FIAT | 55264927 |
FORD | 5 275 215 |
FORD | DX23-9D375-AA |
FORD | E1GA-9Y460-CA |
GM | 92 068 286 |
GM | 93 161 831 |
GM | 93 168 640 |
GM | 95 510 554 |
GM | 95 515 280 |
HYUNDAI | 39350-4A800 |
JAGUA | C2D 24922 |
JEEP | 55261477 |
KW | 498 404 |
LANCIA | 51827385 |
LANCIA | 51838592 |
MASER | 217447 |
MEATDORIA | 81603 |
MEATDORIA | 81608 |
MEATDORIA | 81610 |
MEATDORIA | 81649 |
MEATDORIA | 81755 |
MEATDORIA | 81886 |
MEATDORIA | 81988 |
MOPAR | 55261477 |
NISSA | 22630-00Q0A |
NISSA | 22630-00Q2L |
NISSA | 22690-00Q0H |
NISSA | 22690-00Q0P |
OPEL | 44 06 791 |
OPEL | 44 20 907 |
OPEL | 44 31 717 |
OPEL | 48 07 856 |
OPEL | 8 55 467 |
OPEL | 92068286 |
OPEL | 93161831 |
OPEL | 93168640 |
OPEL | 95510554 |
OPEL | 95515280 |
PIERBURG | 7.05270.35.0 |
PIERBURG | 7.05271.85.0 |
PORSC | 958 606 129 00 |
PORSC | 958 606 129 01 |
PORSC | 958 606 172 20 |
RENAU | 22 6A 403 01R |
RENAU | 22 6A 428 50R |
RENAU | 82 00 420 670 |
RENAU | 82 01 030 496 |
SSANG | 6715400017 |
VALEO | 368417 |
VAUXH | 93161831 |
VAUXH | 93168640 |
VAUXH | 95510554 |
VAUXH | 95515280 |
VEMO | V10-76-0105 |
VEMO | V10-76-0112-1 |
VEMO | V46-76-0027 |
VW | 059 906 262 J |
VW | 059 906 262 L |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
JAGUAR
|
JEEP
|
LANCIA
|
MASERATI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
SSANGYONG
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
EPS to włoska marka, obecna na rynku od kilkudziesięciu lat. Należy ona do posiadającej jeszcze dłuższy staż – firmy Facet. Włoskie przedsiębiorstwo Facet zostało założone już w 1946 roku. W fabrykach producenta powstają rozmaite części samochodowe. Natomiast auto części EPS to przede wszystkim czujniki samochodowe. Mowa tutaj w zasadzie o wszystkich czujnikach, które montuje się w nowoczesnych pojazdach mechanicznych. Firma posiada w asortymencie czujniki temperatury, układu zapłonowego, ciśnienia w oponach, paliwa i wiele więcej. Coraz więcej pozycji w katalogu zajmują również sondy lambda. Każdego roku w wymienionych kategoriach, oraz w wielu innych, przybywa nowych pozycji. Jednak to nie wszystko. Przedsiębiorstwo stale się rozwija, wprowadzając do oferty również nowe produkty. Tym samym dzisiaj części samochodowe EPS to także części układu hamulcowego oraz elementy odpowiadające w samochodzie za chłodzenie silnika. Liczba referencji w katalogu EPS wynosi dzisiaj niemal 5000.
EPS to renomowana marka czujników samochodowych, która oferuje również inne wartościowe auto części. Włoski producent dba o jakość podzespołów, które przed dopuszczeniem do sprzedaży są szczegółowo sprawdzane pod względem niezawodności i bezpieczeństwa.