- Długość kabli: 250
- Ilość przewodów: 5
- Sonda lambda: Ogrzewana
- Sonda lambda: Sonda planarna
- Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
- Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 670009076 |
AUDI | 06L 906 262 D |
AUDI | 06L 906 262 E |
AUDI | 06L 906 262 F |
AUDI | 06L 906 262 G |
AUDI | 079 906 262 Q |
AUDI | 079 906 262 R |
AUDI | 8K0 906 262 A |
AUDI | 8K0 906 262 B |
AUDI | 8K0 906 262 C |
AUDI | 8K0 906 262 J |
AUDI | 8R0 906 262 A |
AUDI | 8R0 906 262 B |
AUDI | 8R0 906 262 D |
AUDI | 8R0 906 262 E |
AUDI | 8R0 906 262 G |
BENT | 079 906 262 AA |
BENT | 079 906 262 AB |
BENT | 07V 906 265 A |
BMW | 11 78 7 596 908 |
BMW | 11 78 7 613 992 |
BMW | 11 78 7 848 482 |
BMW | 11 78 7 848 483 |
BMW | 11 78 8 611 291 |
BMW | 11 78 8 617 029 |
BMW | 11 78 8 650 474 |
BMW | 7 596 908 |
BMW | 7 848 482 |
BMW | 7 848 483 |
BMW | 8 611 291 |
BMW | 8 617 029 |
BMW | 8 650 474 |
BOSCH | 0 258 017 215 |
BOSCH | 0 258 017 216 |
BOSCH | 0 258 017 232 |
BOSCH | 0 258 017 233 |
BOSCH | 0 258 027 006 |
BOSCH | 0 258 027 00D |
BOSCH | 0 258 027 00E |
BOSCH | 0 258 027 00F |
BOSCH | 0 258 027 00H |
BOSCH | 0 258 027 00K |
BOSCH | 0 258 027 00L |
BOSCH | 0 258 027 00M |
BOSCH | 0 258 027 00N |
BOSCH | 0 258 027 00P |
BOSCH | 0 258 027 00U |
BOSCH | 0 258 027 011 |
BOSCH | 0 258 027 012 |
BOSCH | 0 258 027 013 |
BOSCH | 0 258 027 014 |
BOSCH | 0 258 027 015 |
BOSCH | 0 258 027 016 |
BOSCH | 0 258 027 032 |
BOSCH | 0 258 027 033 |
BOSCH | 0 258 027 034 |
BOSCH | 0 258 027 035 |
BOSCH | 0 258 027 040 |
BOSCH | 0 258 027 041 |
BOSCH | 0 258 027 042 |
BOSCH | 0 258 027 043 |
BOSCH | 0 258 027 046 |
BOSCH | 0 258 027 047 |
BOSCH | 0 258 027 052 |
BOSCH | 0 258 027 053 |
BOSCH | 0 258 027 060 |
BOSCH | 0 258 027 061 |
BOSCH | 0 258 027 072 |
BOSCH | 0 258 027 073 |
BOSCH | 0 258 027 074 |
BOSCH | 0 258 027 075 |
BOSCH | 0 258 027 076 |
BOSCH | 0 258 027 088 |
BOSCH | 0 258 027 089 |
BOSCH | 0 258 027 090 |
BOSCH | 0 258 027 091 |
BOSCH | 0 258 027 093 |
BOSCH | 0 258 027 094 |
BOSCH | 0 258 027 096 |
BOSCH | 0 258 027 097 |
BOSCH | 0 258 027 101 |
BOSCH | 0 258 027 105 |
BOSCH | 0 258 027 116 |
BOSCH | 0 258 027 134 |
BOSCH | 0 258 027 135 |
BOSCH | 0 258 027 142 |
BOSCH | 0 258 027 143 |
BOSCH | 0 258 027 174 |
BOSCH | 0 258 027 175 |
BOSCH | 0 258 027 194 |
BOSCH | 0 258 027 195 |
BOSCH | 0 258 027 196 |
BOSCH | 0 258 027 201 |
BOSCH | 0 258 027 202 |
BOSCH | 0 258 027 209 |
BOSCH | 0 258 027 210 |
BOSCH | 0 258 027 211 |
BOSCH | 0 258 027 212 |
BOSCH | 0 258 027 231 |
BOSCH | 0 258 027 232 |
BOSCH | 0 258 027 233 |
BOSCH | 0 258 027 234 |
DACIA | 22 6A 475 38R |
DACIA | 22 6A 483 53R |
EPS | 1.998.560 |
FACET | 10.8560 |
INFIN | 22693-1LA0B |
INFIN | 22693-1LA0C |
INFIN | 22693-1MC0A |
INFIN | 22693-1MC0B |
MASER | 670002200 |
MASER | 670009076 |
MEATDORIA | 81991 |
NISSA | 22693-1LA0B |
NISSA | 22693-1LA0C |
NISSA | 22693-1MC0A |
NISSA | 22693-1MC0B |
PORSC | 958 906 262 00 |
PORSC | 9A2 606 182 00 |
PORSC | 9A2 606 182 02 |
PORSC | 9A2 606 183 01 |
PORSC | 9A2 606 183 03 |
PORSC | PAC 906 262 |
RENAU | 22 6A 475 38R |
RENAU | 22 6A 483 53R |
VW | 06K 906 262 DA |
VW | 06K 906 262 N |
VW | 06L 906 262 D |
VW | 06L 906 262 E |
VW | 06L 906 262 F |
VW | 06L 906 262 G |
VW | 079 906 262 Q |
VW | 079 906 262 R |
VW | 079 906 262 S |
VW | 079 906 262 T |
VW | 07P 906 262 Q |
VW | 8K0 906 262 A |
VW | 8K0 906 262 B |
VW | 8K0 906 262 C |
VW | 8K0 906 262 J |
VW | 8R0 906 262 A |
VW | 8R0 906 262 D |
VW | 8R0 906 262 E |
VW | 8R0 906 262 G |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
BENTLEY
|
BMW
|
DACIA
|
INFINITI
|
MASERATI
|
NISSAN
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.