- Sonda lambda: Ogrzewana
- Liczba przewodów: 3
- Długość całkowita [mm]: 989
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 6050 76 900 |
ALFA | 60809012 |
ALFA | 7555129 |
ALFA | 7630332 |
ALFA | 7640082 |
AUDI | 051 906 265 |
AUDI | 053906265 |
AUDI | 077 906 265 A |
BORGW BERU | 0 824 010 004 |
BORGW BERU | 0 824 010 028 |
BORGW BERU | 0 824 010 035 |
BORGW BERU | 0 824 010 039 |
BORGW BERU | 0 824 010 048 |
BORGW BERU | 0 824 010 063 |
BORGW BERU | OZH 003 |
BORGW BERU | OZH 027 |
BORGW BERU | OZH 033 |
BORGW BERU | OZH 037 |
BORGW BERU | OZH 046 |
BORGW BERU | OZH 058 |
BOSCH | 0 258 003 095 |
BOSCH | 0 258 003 995 |
BOSCH | 0 258 986 504 |
BOSCH | 0 258 986 505 |
CHEVR | 10 096 129 |
CITRO | 96 229 974 |
DELPHI | ES1024212B1 |
DELPHI | ES10289 |
DELPHI | ES1028912B1 |
DELPHI | ES10990-12B1 |
DENSO | 234-3005 |
DENSO | 234-3019 |
DENSO | 234-3028 |
DENSO | 234-3048 |
DENSO | 234-3090 |
DENSO | 234-4153 |
DENSO | 234-4620 |
DENSO | DOX-1351 |
DENSO | DOX0115 |
DENSO | DOX1501 |
EPS | 1.997.027 |
FAE | 77107 |
FEBI | 21432 |
FIAT | 60809012 |
FIAT | 7555129 |
FIAT | 7640082 |
FIAT | 7674048 |
FIAT | 76740480 |
GAUSS | GO8378 |
GMC | 10137641 |
GMC | 15637653 |
GMC | 25132535 |
GMC | 25133503 |
GMC | 25165312 |
GMC | 25172675 |
GMC | 25176708 |
GMC | 25176709 |
GMC | 25312179 |
HJS | 92017806 |
HJS | 92017825 |
HJS | 92017827 |
HJS | 92017829 |
HJS | 92017941 |
HJS | 92019931 |
HJS | 92070030/92089440 |
HJS | 92070030/92089470 |
HJS | 92070030/92089492 |
IVECO | 7555129 |
IVECO | 7630332 |
IVECO | 7674048 |
JAGUA | DAC 6907 |
LANCIA | 60809012 |
LANCIA | 7555129 |
LANCIA | 7630332 |
LANCIA | 7640082 |
LANCIA | 7674048 |
LEIST | 0103579 |
LEIST | 0103581 |
LEIST | 0103585 |
LEIST | 0103592 |
LUCAS_ELEC | SEB122 |
LUCAS_ELEC | SEB123 |
MTETHOMSON | 7816.30.022 |
MTETHOMSON | 7816.30.029 |
MTETHOMSON | 7827.30.089 |
MTETHOMSON | 7827.30.090 |
MTETHOMSON | 7827.30.095 |
MTETHOMSON | 7827.30.098 |
MTETHOMSON | 7830.31.018 |
NGK | 95555 |
NGK | 97952 |
NGK | OZA 721E49 |
NGK | OZA721EE18 |
NTK | 0134 |
NTK | 0147 |
NTK | 0162 |
NTK | 0204 |
NTK | 0258 |
NTK | 0269 |
NTK | 0291 |
NTK | 1810 |
NTK | 1827 |
NTK | 1833 |
NTK | 1855 |
NTK | 1859 |
NTK | 92592 |
NTK | OZA236-R1 |
NTK | OZA445-E2 |
NTK | OZA445-E6 |
NTK | OZA445-E7 |
NTK | OZA446-E1 |
NTK | OZA446-E16 |
NTK | OZA446-E2 |
NTK | OZA446-E44 |
NTK | OZA446-E5 |
NTK | OZA446-E8 |
NTK | OZA55-R3 |
NTK | OZA727-EE5 |
PEUGE | 96 229 974 |
RENAU | 77 00 746 375 |
RENAU | 77 00 851 303 |
RENAU | 77 00 854 148 |
SAAB | 91 29 743 |
SEAT | 053906265 |
SKODA | 053906265 |
VDO | A2C59513183Z |
VDO | A2C59513222Z |
VDO | A2C59513237Z |
VDO | A2C59513293Z |
VOLVO | 1346738 |
VOLVO | 1346962 |
VOLVO | 3517778 |
VOLVO | 3531400 |
VW | 025 906 265 B |
VW | 051 906 265 |
VW | 051 906 265 D |
VW | 053 906 265 |
VW | 077 906 265 |
VW | 077 906 265 A |
VW | 077 906 265 B |
VW | 53906265 |
VW | X 039 610 05 |
AUDI
|
CITROËN
|
DAIMLER
|
FIAT
|
HYUNDAI
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
SEAT
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.