- Sonda lambda: Sonda diagnostyczna
- Ilość przewodów: 4
- Kolor wtyczki: Szary
- Długość kabli: 235
- Dla numeru OE: 89465 87401
- Dla numeru OE: 89465 20750
- Sonda lambda: Sonda regulacyjna
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADT370127 |
DAIHA | 89465 10070 000 |
DAIHA | 89465 20600 |
DAIHA | 89465 20600 000 |
DAIHA | 89465 87112 |
DAIHA | 89465 87401 |
DAIHA | 89465 87401 000 |
DAIHA | 89465 87402 |
DAIHA | 89465 87402 000 |
DAIHA | 89465 97403 |
DAIHA | 89465 97405 |
DAIHA | 89465 97407 |
DAIHA | 89465 97409 |
DAIHA | 89465 97501 |
DAIHA | 89465 B1020 |
DAIHA | 89465 B1020 000 |
DAIHA | 89465 B2060 |
DAIHA | 89465 B2060 000 |
DAIHA | 89465 B4020 |
DAIHA | 89465 B4020 000 |
DELPHI | ES20118-12B1 |
DENSO | 1491001232 |
DENSO | 2340006892 |
DENSO | 2340006894 |
DENSO | 2340007764 |
DENSO | 2340007765 |
DENSO | DOX 0204 |
DENSO | DOX 0236 |
DENSO | DOX 0267 |
DENSO | DOX 0547 |
DENSO | DOX0237 |
ERA | 570112A |
ERA | 570191A |
FISPA | 90604 |
HOFFER | 74811006 |
INTER | 64310 |
INTER | 64332 |
MAG | 460002010110 |
MAG | 460002125010 |
MEATDORIA | 811006 |
METZGER | 0893063 |
METZGER | 0893357 |
MTETHOMSON | 883540023 |
NGK | 91357 |
NGK | OZA669-EE53 |
NTK | 91357 |
NTK | OZA 502 E31 |
NTK | OZA 669 EE12 |
NTK | OZA 670 EE2 |
NTK | OZA 670 EE4 |
NTK | OZA 686 EE3 |
NTK | OZA669EE53 |
SIDAT | 90604 |
SUBAR | 89465 B1020 |
TOYOT | 89465 02030 |
TOYOT | 89465 04090 |
TOYOT | 89465 04320 |
TOYOT | 89465 04340 |
TOYOT | 89465 04350 |
TOYOT | 89465 05100 |
TOYOT | 89465 06150 |
TOYOT | 89465 06190 |
TOYOT | 89465 06200 |
TOYOT | 89465 06230 |
TOYOT | 89465 06250 |
TOYOT | 89465 07010 |
TOYOT | 89465 07040 |
TOYOT | 89465 07050 |
TOYOT | 89465 0C160 |
TOYOT | 89465 0C170 |
TOYOT | 89465 0C180 |
TOYOT | 89465 0C190 |
TOYOT | 89465 0R020 |
TOYOT | 89465 0T030 |
TOYOT | 89465 10060 |
TOYOT | 89465 12390 |
TOYOT | 89465 12510 |
TOYOT | 89465 12550 |
TOYOT | 89465 12580 |
TOYOT | 89465 12680 |
TOYOT | 89465 16050 |
TOYOT | 89465 16060 |
TOYOT | 89465 16080 |
TOYOT | 89465 16120 |
TOYOT | 89465 17180 |
TOYOT | 89465 20270 |
TOYOT | 89465 20400 |
TOYOT | 89465 20430 |
TOYOT | 89465 20490 |
TOYOT | 89465 20520 |
TOYOT | 89465 20560 |
TOYOT | 89465 30610 |
TOYOT | 89465 33180 |
TOYOT | 89465 33270 |
TOYOT | 89465 33321 |
TOYOT | 89465 33440 |
TOYOT | 89465 35570 |
TOYOT | 89465 35580 |
TOYOT | 89465 35670 |
TOYOT | 89465 35680 |
TOYOT | 89465 35690 |
TOYOT | 89465 36040 |
TOYOT | 89465 36060 |
TOYOT | 89465 41010 |
TOYOT | 89465 41040 |
TOYOT | 89465 41050 |
TOYOT | 89465 42150 |
TOYOT | 89465 44020 |
TOYOT | 89465 44040 |
TOYOT | 89465 47050 |
TOYOT | 89465 52050 |
TOYOT | 89465 52180 |
TOYOT | 89465 52220 |
TOYOT | 89465 53010 |
TOYOT | 89465 53030 |
TOYOT | 89465 53040 |
TOYOT | 89465 60250 |
TOYOT | 89465 60290 |
TOYOT | 89465 60300 |
TOYOT | 89465 60320 |
TOYOT | 89465 60330 |
TOYOT | 894650D040 |
TOYOT | 8946533250 |
TOYOT | 8946533360 |
VDO | A2C59513876Z |
WE PARTS | 290960660 |
DAIHATSU
|
LEXUS
|
SUBARU
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Meat&Doria to korporacja motoryzacyjna, która powstała wskutek połączenia dwóch firm o odmiennych specjalizacjach. Meat było jednym z pionierów produkcji gaźników, natomiast Doria t firma, która od początku swojej działalności specjalizowała się w filtrach samochodowych. Od połączenia przedsiębiorstw w 1985 roku po dziś wymienione kategorie produktów stanowią podstawę oferty producenta. Produkty marki Meat&Doria są doceniane za wyjątkowo atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Spełniając najwyższe europejskie standardy części zamienne producenta można nabyć po zdecydowanie niższych cenach niż produkty od innych renomowanych producentów.
Oferta Meat&Doria obejmuje szeroki zakres części zamiennych. Asortyment jest regularnie rozbudowywany, a szczególnie dynamiczny wzrost pozycji w ofercie notowano w ostatnim dziesięcioleci. Obecnie producent chwali się liczbą referencji przekraczającą 25 000. Widoczna jest coraz lepsza specjalizacja w zakresie części elektrycznych, takich jak np. zawór EGR czy czujnik ABS. Przedsiębiorstwo Meat&Doria produkuje również m.in. elementy układu zapłonowego, pompy paliwa i układy chłodzenia
Meat&Doria to firma produkcyjna powstała we Włoszech. Dzisiaj jednak zakres jej działania jest o wiele szerszy. Produkty marki Meat&Doria są powszechnie znane w niemal całej Europie, a oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w kilku krajach. Firma Meat&Doria stawia na stały kontakt z klientem, na bieżąco dostarczając informacji z zakresu działalności i rozwoju firmy jak i całej branży.