- Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
- Ilość przewodów: 5
- Długość kabli: 570
- Dla numeru OE: 7 569 930
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BH SERVICE | 6PA 009 166-801 |
BMW | 11787535269 |
BMW | 11787537984 |
BMW | 11787537993 |
BMW | 11787539123 |
BMW | 11787539124 |
BMW | 11787540168 |
BMW | 11787544561 |
BMW | 11787549860 |
BMW | 11787560957 |
BMW | 11787561410 |
BMW | 11787570104 |
BMW | 11787590713 |
BMW | 11787836394 |
BMW | 759071303 |
BOSCH | 0 258 017 028 |
BOSCH | 0 258 017 029 |
BOSCH | 0 258 017 036 |
BOSCH | 0 258 017 048 |
BOSCH | 0 258 017 051 |
BOSCH | 0 258 017 080 |
BOSCH | 0 258 017 093 |
BOSCH | 0 258 017 112 |
BOSCH | 0 258 017 113 |
BOSCH | 0 258 017 126 |
BOSCH | 0 258 017 130 |
BOSCH | 0 258 017 131 |
BOSCH | 0 258 017 209 |
BOSCH | 0 258 017 217 |
BOSCH | 0 258 017 281 |
BOSCH | 0 258 017 283 |
BOSCH | 0 258 017 343 |
BOSCH | 0 258 017 344 |
BOSCH | 0 258 017 347 |
BOSCH | 0 258 017 348 |
BOSCH | 0 258 017 349 |
BOSCH | 0 258 017 350 |
BOSCH | 0 258 017 355 |
BOSCH | 0 258 017 356 |
BOSCH | 0258017081 |
BOSCH | 0258017282 |
BOSCH | 0258017284 |
CALORSTAT | LS100232 |
CALORSTAT | LS150034 |
CALORSTAT | LS150056 |
CITRO | 16 093 454 80 |
CITRO | 1618LL |
CITRO | 1618V0 |
CITRO | 96654144 |
CITRO | 9665414480 |
CITRO | V7535269 |
CITRO | V753526980 |
CITRO | V7549860 |
CITRO | V754986080 |
CITRO | V7560957 |
CITRO | V756095780 |
CITRO | V7594860 |
CITRO | V759486080 |
ERA | 570292A |
FACET | 10.8463 |
FACET | 10.8472 |
FACET | 10.8473 |
FACET | 10.8475 |
FISPA | 90270 |
HOFFER | 7481667 |
INTER | 65035 |
INTER | 65056 |
INTER | 65057 |
INTER | 65058 |
INTER | 65063 |
INTER | 65071 |
INTER | 65113 |
MEATDORIA | 81667 |
MERCE | 0085423018 |
MERCE | 009 542 59 18 |
MERCE | 009 542 60 18 |
MERCE | A 009 542 57 18 |
MERCE | A 009 542 60 18 |
MERCE | A 009 542 63 18 |
MERCE | A0045424818 |
MERCE | A0085422918 |
MERCE | A0085423018 |
METZGER | 0893185 |
METZGER | 0893231 |
METZGER | 0893242 |
METZGER | 0893279 |
METZGER | 0893281 |
METZGER | 0893306 |
METZGER | 0893307 |
METZGER | 0893308 |
METZGER | 0893364 |
METZGER | 0893367 |
METZGER | 0893429 |
METZGER | 0893615 |
METZGER | 0895185 |
MINI | 11787549860 |
MINI | 11787560957 |
MINI | 11787590713 |
MINI | 7549860 |
MINI | 7560957 |
MINI | 7590713 |
MOBILETRON | OS-B501 |
MOBILETRON | OS-B503 |
MOBILETRON | OS-B504 |
MOBILETRON | OS-B507 |
MOBILETRON | OS-B534 |
MOBILETRON | OS-B542 |
NTK | UAR9000-EE006 |
NTK | UAR9000-EE007 |
PEUGE | 16 093 454 80 |
PEUGE | 1618HG |
PEUGE | 1618T9 |
PEUGE | 1618V0 |
PEUGE | 1918LL |
PEUGE | 759071302 |
PEUGE | 96654144 |
PEUGE | 9665414480 |
PEUGE | V753526980 |
PEUGE | V754986080 |
PEUGE | V756095780 |
PEUGE | V7590713 |
PEUGE | V7594860 |
PEUGE | V759486080 |
PIERBURG | 7.02604.41 |
PIERBURG | 7.02604.41.0 |
PSA | 16 093 454 80 |
PSA | 1618HG |
PSA | 1618LL |
PSA | 1618T9 |
PSA | 1618V0 |
PSA | 1918LL |
PSA | 96654144 |
PSA | V753526980 |
PSA | V7549860 |
PSA | V754986080 |
PSA | V7560957 |
PSA | V756095780 |
PSA | V7590713 |
PSA | V759071380 |
PSA | V7594860 |
PSA | V759486080 |
ROLLS | 11787561410 |
SMART | 0085422918 |
SMART | 0085423018 |
STAND | 65113 |
STEYRMOTOR | 7549860 |
TOPRAN | 625 002 |
TRISCAN | 884511007 |
VEMO | V20760039 |
WALKER P | 25025042 |
WALKER P | 25025043 |
WE PARTS | 290960247 |
BMW
|
CITROËN
|
MERCEDES-BENZ
|
MINI
|
PEUGEOT
|
ROLLS-ROYCE
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.
Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.
Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.