- Sonda lambda: Ogrzewana
- Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
- Rozmiar klucza: 22
- Liczba przewodów: 4
- Długość kabli: 393
- Ciężar [kg]: 0,091
Dodaj opinię
(14.01.2020)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda SWAG 20 92 4237
(10.01.2020)
Opinia wystawiona dla Sonda lambda SWAG 20 93 6843
Producent | Numery OEM |
---|
AUTOTEAM | M0054 |
AUTOTEAM | M0054A2 |
AUTOTEAM | M0466 |
AUTOTEAM | M0466A2 |
BOSCH | 0 258 986 507 |
BOSCH | F 00H L00 235 |
CADIL | 12572705 |
CHEVR | 12572705 |
CHEVR | 12600893 |
CHEVR | 12609477 |
CHEVR | 12609949 |
CHEVR | 12612571 |
CSV ELECTR | CSL2466 |
DELPHI | ES20008 |
DELPHI | ES20008-12B1 |
DENSO AU | 234-4669 |
DT SPARE P | 6.81020 |
ENGITECH | ENT600010 |
ERA | 570111A |
ESEN SKV | 09SKV904 |
EUROREPAR | E144003 |
FEBI | 177504 |
FISPA | 90054 |
FISPA | 90054A2 |
FISPA | 90054HQ |
FISPA | 90466 |
FISPA | 90466A2 |
HART | 515 210 |
HOFFER | 7481022 |
HOFFER | 7481022E |
HOFFER | 7481866 |
HOFFER | 7481866E |
HUMME | 12572705 |
HUMME | 12609949 |
KAWE | 8845 80508 |
KLAXCAR | 49502z |
MAXGEAR | 59-0013 |
MEATDORIA | 81022 |
MEATDORIA | 81022E |
MEATDORIA | 81866 |
MEATDORIA | 81866E |
MTETHOMSON | 7926.40.038 |
NTY | ESL-UV-001 |
Omnicraft | 2376221 |
PATRON | POS001 |
PROFIT | 4005-0004 |
RIDEX | 3922L0225 |
RIDEX | 3922L0611 |
SAAB | 12 609 477 |
SIDAT | 90054 |
SIDAT | 90054A2 |
SIDAT | 90054HQ |
SIDAT | 90466 |
SIDAT | 90466A2 |
STELLOX | 20-00007-SX |
Stark | SKLS-0140082 |
Stark | SKLS-0140771 |
TRISCAN | 8845 80508 |
VEMO | V99-76-0001 |
WALKER P | 450-34551 |
WE PARTS | 290960447 |
WE PARTS | 290960722 |
WE PARTS | 290970007 |
WE PARTS | 290970038 |
WILMINK | WG1013854 |
WILMINK | WG1496073 |
WILMINK | WG1498331 |
WILMINK | WG1749014 |
WILMINK | WG1964845 |
WILMINK | WG2042735 |
WILMINK | WG2230540 |
WILMINK | WG2318611 |
CADILLAC
|
CHEVROLET
|
HUMMER
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.
Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.
Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.
Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.