- Średnica zewnętrzna [mm]: 238,0
- Ilość zębów: 21
- Wieloczężciowy: 3-częsciowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze smarem syntetycznym
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
- Ciężar [kg]: 7,760
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-90-02-222 |
4X4 ESTANF | EST-92-02-2014M |
4X4 ESTANF | EST-98-02-200M |
A.Z. Meist | AZMT-47-020-1435 |
AISIN | KT-308 |
AISIN | KT-308A |
ASHIKA | 92-02-2014M |
ASHIKA | 92-02-2073 |
ASHUKI | 0600-7022 |
ASHUKI | 0720-6402 |
ASHUKI | T771-20 |
BBFREDLINE | 25TO019 |
BBFREDLINE | 25TO029 |
BBFREDLINE | 25TO088 |
BBFREDLINE | 25TO101 |
BORG BECK | HK2243 |
CLUTCHNUS | MCK0120HD |
CLUTCHNUS | MCK01220F |
CLUTCHNUS | MCK0129 |
CLUTCHNUS | MCK0132 |
CLUTCHNUS | MCK0132A |
CLUTCHNUS | MCK0133 |
CLUTCHNUS | MCK0145 |
CLUTCHNUS | SMA93 |
CLUTCHNUS | SMPA76 |
COMLINE | ECK178 |
COMLINE | ECK210 |
CORAM | C0362 |
EBI | EBC1205 |
EXEDY | TYK2163 |
GMB | GC42110 |
GMB | GC98010 |
GUTTMANN | EMG61623 |
HBJAKOPART | J2002205 |
HBJAKOPART | J2002207 |
IAP | 200-17082A |
IAP | 200-17082M |
IAP | 200-17184 |
IAP | 201-17082A |
IAP | 201-17098 |
IAP | 201-17098E |
IAP | 201-17184 |
IAP | 201-17184E |
JAPANPAR | KF-2014M |
JAPKO | 922014M |
JAPKO | 922073 |
JPN | 10S2020-JPN |
KAISHIN | KT374-K |
KAMOKA | KC129 |
KAMOKA | KC206 |
KAVO PARTS | CP-1110 |
KRAFTTECH | W02225G |
LUCAS | LKCA870028F |
LUCAS | LKCA870029 |
LUK | 624 3142 60 |
LUK | 624 3157 60 |
MDR | MCB-1222 |
MDR | MCK-12014 |
MDR | MCK-12081 |
MDR | MCK-1KT23 |
MDR | MCK-1KT23R |
Motrio | 8660001095 |
NATIONAL | CK9832 |
NIPPARTS | J2002207 |
NPS | T200A211 |
NSK EUROPE | ZA-60TKZ3502ARA |
NTY | NZS-TY-001U |
OPENPARTS | CLK9162.03 |
OPENPARTS | CLK9237.03 |
OPENPARTS | CLK9262.03 |
Omnicraft | 2277407 |
Oyodo | 10S2005-OYO |
PEMEBLA | JAPCF-222 |
PEMEBLA | JAPDF-289 |
PEMEBLA | JAPKF-2014 |
PEMEBLA | JAPKF-2014M |
PEMEBLA | JAPKF-2080 |
PEMEBLA | JAPKF-287 |
PEMEBLA | JAPKV-200 |
PEMEBLA | JAPKV-200M |
QH TALBROS | QKT2560AF |
QUINTON HA | QKT2470AF |
QUINTON HA | QKT2560AF |
RIDEX | 479C0210 |
RIDEX | 479C0623 |
RYMEC | JT1218 |
RYMEC | JT1259 |
SACHS | 3000 951 415 |
SACHS | 3000 954 059 |
SACHS | 3000 954 060 |
SKF | VKC 3700 |
SOLIDAUTO | T110149 |
SRLINE | S33-091 |
SRLINE | S33-267 |
SRLINE | S34-002 |
STELLOX | 07-00639-SX |
STELLOX | 07-00680-SX |
Stark | SKCK-0100624 |
TOYOT | 31210-12240 |
TOYOT | 31210-12240 S1 |
TOYOT | 31210-12241 |
TOYOT | 31210-12241 S1 |
TOYOT | 31210-28070 |
TOYOT | 31210-28070 S1 |
TOYOT | 31210-28071 |
TOYOT | 31210-28071 S1 |
TOYOT | 31230-20190 |
TOYOT | 31230-20190 S3 |
TOYOT | 31230-20191 |
TOYOT | 31230-20191 S1 |
TOYOT | 31230-44020 |
TOYOT | 31230-44020 S3 |
TOYOT | 31230-44021 |
TOYOT | 31230-44021 S3 |
TOYOT | 31250-12410 S7 |
TOYOT | 31250-12411 |
TOYOT | 31250-12411 S1 |
VALEO | 826399 |
VALEO | 826620 |
VALEO | 826624 |
WESTLAKE | WTY029 |
WILMINK | WG2235364 |
WILMINK | WG2235368 |
WILMINK | WG2235371 |
WILMINK | WG2235384 |
WILMINK | WG2235475 |
WILMINK | WG2235571 |
WILMINK | WG2235585 |
WILMINK | WG2327275 |
WXQP | 20025 |
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Tarcza dociskowa sprzęgła AISIN CT-122_JP | AISIN | Brak ceny |
Tarcza dociskowa sprzęgła AISIN CT-235_JP | AISIN | Brak ceny |
Tarcza sprzęgła AISIN DT-153_JP | AISIN | Brak ceny |
Sprzęgło - komplet LUCAS LKCA870028F | LUCAS | Brak ceny |
Sprzęgło - komplet KM GERMANY 069 2043 | KM GERMANY | Brak ceny |
Łożysko oporowe KM GERMANY 069 1847 | KM GERMANY | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło samochodowe to podstawowy element układu przeniesienia napędu, który pełni bardzo istotną rolę w każdym aucie. To właśnie dzięki temu podzespołowi możliwe jest zatrzymanie samochodu oraz płynna zmiana biegów dzięki przeniesieniu napędu, a konkretnie momentu obrotowego.
Sprzęgło wykorzystywane w samochodach osobowych znajduje się pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i odpowiada za rozłączenie przekładni i wału wyjściowego. Kompletny zestaw sprzęgła składa się z kilku elementów: koło zamachowe, tarcza dociskowa, tarcza cierna, sprężyna talerza i obwodowa oraz mechanizm wyciskowy i łożysko.
Pierwsze objawy zużycia sprzęgła to m.in. tak zwane "ślizganie się sprzęgła", brak reakcji pojazdu przy próbie ruszania samochodem, tzw. twardy pedał sprzęgła, szumy dochodzące z okolicy skrzyni biegów, brak możliwości włączenia konkretnego przełożenia oraz słaby przyrost prędkości mimo wzrostu obrotów silnika. Wymiana konieczna jest zazwyczaj po przejechaniu 40 tys. – 100 tys. przebiegu (wiele zależy od stylu jazdy kierowcy samochodu – agresywne ruszanie samochodem z tak zwanym piskiem opon, czy też jazda na półsprzęgle). Koszt zakupu kompletnego zestawu sprzęgła będzie wahać się od marki samochodu oraz producenta części. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt robocizny mechanika.
Niestety, zużycie sprzęgła w aucie nie należy do prostych i tanich do naprawy. Kierowcy nie pozostaje nic innego jak kompletna wymiana sprzęgła na nowe. Przy wyborze najlepiej kierować się przede wszystkim wysokim poziomem jakości wykonania, co zagwarantują rzecz jasna jedynie renomowani producenci.
Polska marka Dokuji jest dobrze rozpoznawalna na lokalnym rynku już od 2005 roku. Niemniej firma działając pod innymi nazwami, funkcjonuje już od ponad 3 dekad. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części samochodowych z wszystkich w zasadzie kategorii.
Oferta Dokuji to części samochodowe do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest skoncentrowane na pojazdach pochodzących z Korei i Japonii. W ofercie można zatem znaleźć części Dokuji do aut takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Toyota, czy Kia. Części zamienne Dokuji to między innymi wysokiej jakości amortyzatory i wahacze oraz pozostałe elementy zawieszenia. Wysoko cenione są też hamulce Dokuji oraz filtry i elementy układu kierowniczego od tego dystrybutora.
Firma Dokuji dba o jakość produktów, starannie dobierając dostawców. Wśród nich znaleźć można najbardziej renomowane marki azjatyckie i europejskie. Przed dopuszczeniem do sprzedaży, każda część jest poddawana testom jakości i bezpieczeństwa. Dopiero po ich pomyślnym przejściu zostaje włączona do asortymentu. Jednocześnie należy podkreślić fakt, że części Dokuji są stosunkowo tanie. Tym samym zdecydowana większość kierowców ma możliwość nabycia tych jakościowych elementów od uznanych producentów.