Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Śruba głowicy cylindrów ASHIKA 115-01-103

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
115-01-103
Śruba głowicy cylindrów ASHIKA 115-01-103
  • Śruba głowicy cylindrów ASHIKA 115-01-103 - fot.1
  • Śruba głowicy cylindrów ASHIKA 115-01-103 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
68,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ASHIKA
Jednostka:
sztuka
EAN:
8052553314112
Długość [mm]:
126
Wymiar gwintu:
M 11X1,5
Ilość:
10 pz
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Śruby mocujące głowicy 115-01-103 firmy ASHIKA

Parametry:
  • Długość [mm]: 126
  • Wymiar gwintu: M 11X1,5
  • Ilość: 10 pz

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 115-01-103 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BBFREDLINE 00NI015
BLUEPRINT ADN17815
CORTECO 016752B
DACIA 77 01 473 178
DACIA 77 01 477 395
DACIA 77 01 478 860
DACIA 7701473178
DACIA 7701477395
DACIA 7701478860
ELRING 373280
FAI B1139
FEBI 24074
FEBI 24078
GLASER T8036300
GOETM 2229019B
HBJAKOPART J1298010
JAPANPAR BL-103
JAPKO 115103
NISSA 11056-00Q0B
NISSA 11056-00QAH
NISSA 11056-BN700
NISSA 11057-00QAC
NISSA 77014-78860
PAYEN HBS299
REINZ 143223001
RENAU 77 01 473 178
RENAU 77 01 477 395
RENAU 77 01 478 860
RENAU 7701473178
RENAU 7701477395
RENAU 7701478860
SWAG 60924074

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Śruby mocujące głowicy 115-01-103 pasuje do Twojego auta

 

DACIA

  • brak modeli

NISSAN

  • brak modeli

RENAULT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >

Śruby mocujące głowicy

Głowica silnika stanowi zamknięcie komory spalania. Element ten odgrywa kluczową rolę w kwestii doprowadzania do jednostki napędowej oleju i płynu chłodniczego. Ponadto, głowica pełni funkcję korpusu układu rozrządu. Nie ma wątpliwości, że głowica jest niezwykle istotną częścią silnika, bez której nie byłby on w stanie poprawnie pracować. Dlatego tak ważny jest prawidłowy montaż tego elementu przy użyciu dobrej jakości śrub głowicy.

Montując głowicę silnika, producent używa śrub, które na pozór niczym się nie wyróżniają. W rzeczywistości jednak śruby wykorzystywane do montażu zamknięcia komory silnika powinny się cechować absolutnie maksymalną wytrzymałością. Niedopuszczalna jest tutaj wrażliwość na niewielkie obciążenia czy naciski. Śruby głowicy powinny ponadto dobrze znosić kontakt z groźnymi substancjami chemicznymi. Przede wszystkim muszą one być obojętne na działanie oleju silnikowego i płynu chłodniczego.

Nie ma mowy o zachowaniu odpowiednich właściwości przez śruby głowicy, jeżeli utracą one swoją elastyczność. Dlatego też, zarówno instalacja nowej głowicy, jak i ponowny montaż starej, wymagają użycia nieużywanych śrub. Zdemontowane śruby mogą się wydawać całkowicie zdatne do użytku, jednak z pewnością noszą one ślady zużycia w postaci utraty elastyczności.

Warto podkreślić, że poluzowanie śrub głowicy może mieć fatalne konsekwencje dla głowicy, silnika oraz wszelkich części znajdujących się pod maską. Rzecz w tym, iż wskutek poluzowania śrub dochodzi do nieszczelności, a tym samym również do wycieków. Nawet niewielki wyciek oleju czy płynu chłodniczego może doprowadzić do poważnych zniszczeń.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze