- Wymiar gwintu: M14x1,25
- Rodzaj paliwa: Benzyna
- Świeca zapłonowa: Elektroda środkowa irydowa
- Świeca zapłonowa: 1 elektroda masowa
- Długość gwintu [mm]: 19
- Moment dokrecenia [Nm]: 20
- Odstęp elektrod: 0,8
- Rozmiar klucza: 16
- Moment dokrecenia [Nm]: 30
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | 41-120 |
ACDELCO | 41-122 |
BOSCH | 0 242 236 571 |
BOSCH | 0 242 236 668 |
BOSCH | 0 242 236 670 |
BOSCH | FR 7 KI332S |
BOSCH | FR 7 KII332S |
BOSCH | FR 7 KII35T |
BRISK | 1622 |
BRISK | P4 |
CHEVR | 25193474 |
CHEVR | 55585534 |
CITRO | 5960J3 |
CITRO | 59626V |
CITRO | 59626W |
DENSO | 3373 |
DENSO | 3403 |
DENSO | 3431 |
DENSO | 5501 |
DENSO | 5620 |
DENSO | 5641 |
DENSO | D168 |
DENSO | K20PSR-B8 |
DENSO | SK20PR-A8 |
DENSO | SK20PR-B8 |
DENSO | SK20PR-F8 |
DENSO | SK20PR-L9 |
DENSO | SK20PR-N9S |
DENSO | SK20R8 |
DENSO | SVK20R-Z8 |
DENSO | VK20G |
DENSO | VK20T |
DENSO | VK20Y |
DS | 5960J3 |
DS | 59626V |
DS | 59626W |
EUROREPAR | 16 484 072 80 |
EUROREPAR | BOA34 |
GREAT WALL | 3707100XEG01B |
H.HESS/HEL | 8EH 188 706-031 |
H.HESS/HEL | 8EH 188 706-091 |
H.HESS/HEL | 8EH 188 706-261 |
H.HESS/HEL | IM8RC-7P |
H.HESS/HEL | IM8RC-8P |
H.HESS/HEL | IM8RC-9P |
H.HESS/NGK | 2272 |
H.HESS/NGK | 2687 |
H.HESS/NGK | 3099 |
H.HESS/NGK | 3356 |
H.HESS/NGK | 4867 |
H.HESS/NGK | 5648 |
H.HESS/NGK | 5689 |
H.HESS/NGK | 6418 |
H.HESS/NGK | 6507 |
H.HESS/NGK | 6760 |
H.HESS/NGK | 91214 |
H.HESS/NGK | 94675 |
H.HESS/NGK | 95609 |
H.HESS/NGK | 99404 |
H.HESS/NGK | BCPR6EIX |
H.HESS/NGK | BKR6EIX |
H.HESS/NGK | BKR6EIX-LPG |
H.HESS/NGK | BKR6EIX-P |
H.HESS/NGK | FR6EI |
H.HESS/NGK | IFR6AD7DG |
H.HESS/NGK | IFR6B |
H.HESS/NGK | IFR6B-K |
H.HESS/NGK | IFR6C |
H.HESS/NGK | IFR6C-S |
H.HESS/NGK | IFR6J |
H.HESS/NGK | IFR6Q |
H.HESS/NGK | IFR6Q-G |
H.HESS/NGK | IFR6Q-S |
H.HESS/NGK | IFR6S |
H.HESS/NGK | IFR6W-7G |
H.HESS/NGK | IFR6Z7G |
H.HESS/NGK | SIFR6B7G |
HONDA | 12290-RS9-004 |
LEXUS | 9091901231 |
MAYB | 0041591403 |
MAZDA | 1UN718110 |
MERCE | 0041591403 |
MERCE | A0041591403 |
MITSUBISHI | MD378582 |
MITSUBISHI | MN119487 |
MITSUBISHI | MN163236 |
MITSUBISHI | MN163807 |
MITSUBISHI | MR984943 |
NISSA | BY480-BKR6E |
OPEL | 1214016 |
OPEL | 1214058 |
OPEL | 1214089 |
OPEL | 1214112 |
OPEL | 25193473 |
OPEL | 55564962 |
OPEL | 55565219 |
OPEL | 55585534 |
SUBAR | 22401AA760 |
TOYOT | 90919-01231 |
VAUXH | 1214058 |
VAUXH | 1214089 |
VAUXH | 25193473 |
VAUXH | 55564962 |
VAUXH | 55565219 |
VAUXH | 55580961 |
ALFA ROMEO
|
ALPINA
|
ASTON MARTIN
|
AUDI
|
AUTOBIANCHI
|
BENTLEY
|
BERTONE
|
BMW
|
CATERHAM
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
CITROËN
|
DACIA
|
DAEWOO
|
DAIHATSU
|
DAIMLER
|
FIAT
|
FORD
|
HYUNDAI
|
KIA
|
LADA
|
LEXUS
|
MAYBACH
|
MAZDA
|
MERCEDES-BENZ
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
SMART
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Świecie zapłonowe to podstawowe i jedne z najważniejszych elementów benzynowego silnika samochodowego, wbrew ich niewielkim rozmiarom. Uszkodzone świecie to sytuacja równoznaczna z brakiem możliwości uruchomienia jednostki napędowej. Umożliwiają one bowiem rozruch silnika spalinowego, a także kontrolują zużycie benzyny.
Praca świec zapłonowych odbywa się w naprawdę ekstremalnych warunkach, gdzie temperatura sięga nawet 1000 st. Celsjusza. Świece to element eksploatacyjny, który z czasem wymaga wymiany. Z reguły to około 30 tys. kilometrów, ale szczegółowych informacji najlepiej szukać w instrukcji obsługi samochodu.
Do typowych objawów zużycia świec zapłonowych należy zaliczyć pogorszone osiągi jednostki napędowej. Ponadto da się zauważyć ogólne osłabienie silnika oraz problemy z odpaleniem jednostki napędowej i ogólne kłopoty z zapłonem. Awarii bardzo często towarzyszy także wzrost spalania benzyny, co będzie akurat stosunkowo łatwe do spostrzeżenia. Zużyte świece zapłonowe bardzo często objawiają się także mocno falującymi obrotami jednostki napędowej, co najłatwiej zauważyć, kiedy auto pracuje na stosunkowo wolnych obrotach.
Żywotność świec zapłonowych zależy przede wszystkim od wykorzystanego do produkcji materiału, a dokładniej od surowców, których użyto do wykonania elektrod. Zwykłe świece zapłonowe wystarczą na ok. 30–40 tys. kilometrów przebiegu. Wyższej jakości świece – np. świece irydowe lub platynowe, będą w stanie wytrzymać przebiegi rzędu nawet 100 tys. kilometrów.
Koszt wymiany świec zapłonowych nie należy do wysokich. Za same świece przyjdzie kierowcy zapłacić zaledwie kilkadziesiąt złotych za sztukę. Warsztat również nie inkasuje dużych kwot na wymianie świec zapłonowych a więc tym bardziej nie należy odwlekać wymiany w czasie i bagatelizować awarii świec.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.