- Długość [mm]: 124
- Gwint zewn. [mm]: M8 x 1
- Długość gwintu [mm]: 18,4
- Rozmiar klucza: 8
- Napięcie [V]: 11
- Konstrukcja świec żarowych: Zdolny do nagrzewania wtórnego
- Ciężar [kg]: 0,02
Dodaj opinię
(10.01.2022)
Opinia wystawiona dla Świeca żarowa SWAG 62 92 6222
(24.09.2019)
Miałem problemy z odpaleniem auta na zimnym silniku. Jak się okazało chodzi o świece żarowe. Wymieniłem je na na markę SWAG i teraz nie mam żadnych problemów. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić tę firmę ;)
Opinia wystawiona dla Świeca żarowa SWAG 70 91 5957
(15.10.2019)
Mam Forda Focusa i szukałem właśnie świec do tego samochodu. Mechanik polecił mi świece żarowe SWAG. Nie znałem tej firmy, ale z tego co mówił to bardzo dobry model. Jak na razie sprawuje się super, polecam!
Opinia wystawiona dla Świeca żarowa SWAG 62 92 6221
Producent | Numery OEM |
---|
2N | 2N-GP-2S6Q6M090BB |
2N | 2N-GP-31216248 |
2N | 2N-GP-5960F9 |
4U Autopa | 47576PU |
4U | 4UAN118004 |
4U | 4UAN127012 |
4X4 ESTANF | EST-01-03-303 |
4X4 ESTANF | EST-01-03-310 |
4X4 ESTANF | EST-B106 |
4X4 ESTANF | EST-B123 |
4X4 ESTANF | EST-DG-113 |
4X4 ESTANF | EST-DG-180 |
A-N PARTS | A-N127012 |
ASAM | 101318 |
ASHIKA | 01-03-310 |
ASHIKA | B123 |
AUTOMEGA | 150012110 |
AUTOMEGA | 217947910 |
BBFREDLINE | 22MZ004 |
BLUEPRINT | ADM51814 |
BORGW BERU | GN047 |
BORGW BERU | GN056 |
BOSCH | 0 250 204 002 |
BREMI | 26045 |
BREMI | 26070 |
BSG | BSG 30-870-004 |
BSG | BSG 70-870-003 |
BSG | BSG 70-870-004 |
CHAMPION | CH200 |
CHAMPION | CH201 |
CITRO | 16 104 293 80 |
CITRO | 5960.78 |
CITRO | 5960.79 |
CITRO | 5960.F9 |
CITRO | E161043 |
DENCKERMAN | E300022 |
DENCKERMAN | E300024 |
DENSO AU | DG-180 |
DENSO | DG-180 |
DIAMAX | DG8004 |
DIAMAX | DG8020 |
DIPASPORT | CND038N |
DJ PARTS | GP1208 |
DTS | DTS-GN047 |
DTS | DTS-GN056 |
DÜRER | DG24127 |
ERA | 886007 |
ERA | 886020 |
ERA | 887002 |
ERA | 887022 |
EUROREPAR | 1616056980 |
EUROREPAR | 1643002480 |
EUROREPAR | 1682246180 |
EYQUEM | 0911101188 |
EYQUEM | 0911101203 |
FAE | 74219 |
FAE | 74223 |
FAST | FT82738 |
FAST | FT82739 |
FEBEST | 25642-009 |
FEBI | 31248 |
FERRON | TOP02430076 |
FIAT | 9650100080 |
FLENNOR | FG9921 |
FORD USA | 2S6Q6M090BA |
FORD USA | 2S6Q6M090BB |
FORD | 1 369 590 |
FORD | 1 447 128 |
FORD | Y40418601A |
HART | 517 759 |
HART | 522 593 |
HBJAKOPART | J5712022 |
HBJAKOPART | J5712028 |
HELLA | 8EG 008 498-191 |
HIDRIA | H1 166 |
HIDRIA | H1 737 |
HKT | B123 |
INTERMOTOR | W644 |
INTERMOTOR | W651 |
JAPANPAR | B123 |
JAPANPAR | CE-310 |
JAPKO | 01310 |
JAPKO | B123 |
JPG | 1591800400 |
KAGER | 65-2110 |
KAISHIN | 39252 |
KAMOKA | KP032 |
KAMOKA | KP033 |
KAVO PARTS | IGP-4513 |
KLAXCAR | 41065z |
KLAXCAR | 41179z |
KRAFTVOLL | 05030006 |
LUCAS | LP080 |
LUCAS | LP110 |
MAG | 060900180606 |
MAG | 062407113312 |
MAG | 062407180312 |
MAG | 062900048304 |
MAPCO | 7402 |
MAPCO | 7402/4 |
MAPCO | 7403 |
MAXGEAR | 66-0031 |
MAXGEAR | 66-0055 |
MAZDA | Y404-18-601 |
MAZDA | Y404-18-601A |
MDR | MGP-6310 |
MEC-DIESEL | 470030 |
MEC-DIESEL | 470030L |
MEC-DIESEL | 470030M |
MEHA AUTOM | MH70127 |
METZGER | H1 166 |
METZGER | H1 737 |
MEYLE | 11-14 860 0001 |
MEYLE | 714 860 0002 |
MGA | BP704 |
MOTAQUIP | LVGP239 |
MOTAQUIP | VGP239 |
MTR | 12130411 |
Motrio | 8671014188 |
Motrio | 8671019500 |
NGK | 5207 |
NGK | 91322 |
NIPPARTS | N5712026 |
NPS | DG-113 |
NPS | DG-180 |
NPS | M571A13 |
PATRON | PGP051 |
PEUGE | 16 104 293 80 |
PEUGE | 5960.78 |
PEUGE | 5960.79 |
PEUGE | 5960.F9 |
PEUGE | E161043 |
RIDEX | 243G0164 |
RIDEX | 243G0233 |
STARTVOLT | GLSP 054 |
STELLOX | 201 001-SX |
STELLOX | 201 074-SX |
STELLOX | 201 098-SX |
Stark | SKGP-1890163 |
Stark | SKGP-1890232 |
Storm | 576012 |
TOPRAN | 720 476 |
TOYOT | SU001-00850 |
TOYOT | SU001-00894 |
Technika | BP218 |
VALEO | 345123 |
VALEO | 345138 |
VEMO | V99-14-0070 |
VOLVO | 31216248 |
WILMINK | WG1431219 |
WILMINK | WG1444214 |
WILMINK | WG1461103 |
WILMINK | WG1486151 |
WILMINK | WG1497005 |
WILMINK | WG1497018 |
WILMINK | WG2017448 |
WILMINK | WG2017468 |
WILMINK | WG2221040 |
WILMINK | WG2225184 |
WILMINK | WG2271359 |
WILMINK | WG2277805 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
PEUGEOT
|
VOLVO
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Świeca żarowa NPS N571N22 | NPS | Brak ceny |
Świeca żarowa NPS M571A13 | NPS | Brak ceny |
Świeca żarowa EUROREPAR 1682246180 | EUROREPAR | Brak ceny |
Świeca żarowa EUROREPAR 1682251880 | EUROREPAR | Brak ceny |
Świeca żarowa EUROREPAR 1616057480 | EUROREPAR | Brak ceny |
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FAST FT16065 | FAST | 38,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Osprzęt wysokoprężnej jednostki napędowej składa się z wielu elementów. Za jedne z kluczowych dla działania silnika Diesla należy uznać świece żarowe. To właśnie dzięki ich pracy dochodzi do rozruchu silnika, niezależnie od warunków atmosferycznych. Niestety świece, szczególnie w nowoczesnych samochodach, bardzo szybko ulegają zużyciu.
Awaria świec żarowych jest łatwa w diagnozie. Nowsze samochody wyposażono w odpowiedni sygnał informacyjny – kontrolka na desce rozdzielczej, która powiadamia kierowcę, że doszło do usterki świec żarowych. Niestety takiej kontrolki nie znajdziemy w starszych modelach samochodów i awarię należy zdiagnozować samodzielnie lub u mechanika.
Typowe objawy uszkodzonych świec żarowych to przede wszystkim nierówna praca silnika (pierwsze kilka minut od uruchomienia). Ponadto da się zauważyć szarpanie jednostki napędowej, wyraźny spadek mocny oraz problemy z rozruchem. Czarny dym z układu wydechowego podczas odpalania samochodu może być także zwiastunem uszkodzonych świec.
Z reguły uszkodzeniu ulega najpierw tylko jedna ze świec żarowych, dlatego niekiedy ciężko zauważyć poszczególne nieprawidłowości. Awaria kolejnej ze świec jednak wyraźnie pogorszy funkcjonowanie silnika i powyższe symptomy będą bardziej widoczne.
Do usterki świec żarowych dochodzi zwykle na skutek co najmniej kilku czynników. Za najczęstsze podaje się przegrzanie świec oraz kiepski stan układu wtryskowego. Ponadto za istotne należy uznać warunki eksploatacji. Jazda na krótkich odcinkach w dużym stopniu obciąży świece żarowe i skróci ich żywotność.
Wymiana świec żarowych to podstawowa z czynności obsługowych pojazdów z silnikiem Diesla.
Wybór świec żarowych nie należy do łatwych ze względu na obszerny wybór części zamiennych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.