Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 83050 |
AKRON-MALÒ | 119003 |
ASHUKI | 161-349A |
AUTOMEGA | 1010080504 |
CAUTEX | 481056 |
FARE SA | 1638 |
FEBI | 05683 |
FEBI | 07066 |
FEBI | 46625 |
FEBI | 5683 |
FEBI | 7066 |
FIAT | 51732885 |
JPG | 1260400100 |
JPG | 881008504 |
MAXGEAR | 49-0964 |
METALCAUCH | 000815 |
METALCAUCH | 00815 |
OPEL | 1008501 |
OPEL | 1008504 |
OPEL | 90342774 |
OPEL | 90473457 |
STC | T400815 |
SUZUK | 4342386G00 |
SWAG | 99 90 7066 |
TOPRAN | 201 852 |
VAICO | V40-9706 |
VEMA | 3280 |
FIAT
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Triclo to niezależny producent części samochodowych, obecny na rynku od 1947 roku. Firma posiada hiszpański kapitał i właśnie w Hiszpanii mieści się jej siedziba główna. Choć przez pierwsze kilkadziesiąt lat obecności na rynku producent działał tylko lokalnie, od ponad 20 lat części samochodowe Triclo są dostępne w niemal całej Europie. Nie tylko części Triclo są dystrybuowane za granicę, ale również oddziały firmy są dziś zlokalizowane w kilku krajach. Oferta producenta obejmuje części z większości kategorii produktowych. Niemniej jednak najwyżej cenione są części układu zawieszenia i hamulcowego. Mechanicy w swoich zakładach chętnie montują wahacze Triclo. W testach jakości doskonale spisują się klocki hamulcowe tej marki. Jednak w asortymencie znaleźć można również m.in. liczne elementy układu kierowniczego oraz napędowego.
Auto części Triclo to oferta zarówno dla posiadaczy samochodów osobowych, jak i dostawczych i ciężarowych. W katalogu znajdują się produkty dedykowane samochodom europejskim, azjatyckim oraz amerykańskim. Firma słynie z solidności, dostarczając wielokrotnie testowane podzespoły. Części zamienne Triclo to sprawdzona jakość. Jednocześnie elementy wyposażenia samochodowego Triclo dostępne są w stosunkowo niskich cenach.